Gå til innhold

Sexleketøy til dama

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Anders_*
Skrevet

Hei!

Jeg vurderer å kjøpe en dildo eller vibrator til dama, men aner ikke hva hun foretrekker. Har dere jenter noe tips til hva som kan være bra?

Jeg har selv en penis på 14,5 i lengde og 12-13 i tykkelse. Vil dama merke mindre til meg hvis jeg gir henne en dildo som er større enn min? Noen tips her, takk!

Tror uansett ikke hun vil ha det FOR stort, men aner ikke hva som kan falle i smak!

Håper på seriøse svar fra dere jenter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Jeg vurderer å kjøpe en dildo eller vibrator til dama, men aner ikke hva hun foretrekker. Har dere jenter noe tips til hva som kan være bra?

Jeg har selv en penis på 14,5 i lengde og 12-13 i tykkelse. Vil dama merke mindre til meg hvis jeg gir henne en dildo som er større enn min? Noen tips her, takk!

Tror uansett ikke hun vil ha det FOR stort, men aner ikke hva som kan falle i smak!

Håper på seriøse svar fra dere jenter!

Jeg tok dama med på kondomeriet og vi valgte ut i lag det vi hadde lyst på,funker som bare det.

Trur ikke du skal møte opp med en monsterpikk til henne,ville heller begynt med en liten klittviberator eller G-viberator,da får du vel bekreftelse om hun i det hele tatt vil like leketøy.

Gjest strykebrett
Skrevet

Hva med denne:

layaspot

eller denne:

Onye

Begge disse er relativt små vibratorer som er beregnet til å bukes på utsiden. Det er jo litt digg at de ser lekre ut når du skal gi gave syns jeg. Den siste kommer jo i kjempefin gaveeske i tillegg. Bedre å gå for noe med smakfullt design enn noe som ser mer eller mindre perverst ut (kjenner ikke dama di da, mulig hun liker det og). Har den første der selv og er kjempefornøyd :)

Skrevet

Tror du må høre med henne jeg, hva som tenner henne... Jeg er ikke så begeistret for sånne små vibrerende saker som skal rett på klitoris.

Jeg tenner mer på vaginalstimuli... Trenger ikke være noe stort, men noe som skal inn, om du skjønner...

Jeg liker kominasjonen dildo (altså noe som skal inn) og vibrator, som jeg også kan leke med på brystvorter eller klitt, for eks.

Skrevet

Hva man synes om sexleketøy er VELDIG induviduelt!

Den enkleste måten å finne ut hva du kan kjøpe til henne er å lure små ting ut av hun ved å samtale om emnet :)

Lykke til!

Skrevet

Veldig individuelt.

Jeg ville blitt mest glad for en liten vibrator han kunne bruke på meg, tror jeg. Dildo blir så bortkastet, for kuk har vi jo allerede et eksemplar av når vi har sex :laugh:

Om jeg likevel skulle fått en dildo ville jeg foretrukket omtrent samme størrelse som typen min er (han er forresten ca. samme størrelse som deg).

Jeg har aldri hatt noe sexleketøy, så hadde nok dessuten ønsket at han tok initiativet til å bruke den på meg under sex.

Oh! Også bør du vel kjøpe sånne rensemidler i samme slengen, sexleketøy skal jo vaskes... Trenger ikke gi dem som en del av gaven, men kjøp dem når du uansett kjøper leketøyet, så slipper hun å tenke på det.

Skrevet

Mitt tips er en g-punktsvibrator, den kan brukes både inne i skjeden og på klitoris, noe for enhver smak. Mange av disse er ikke store i størrelsen heller, selv har jeg en på 13 cm, og det holder i massevis :lur:

Dersom hun bare liker klitorisstimuli så kan layaspot anbefales..

Eller hva med å lage en avstøpning av din penis, få sånne kit både med og uten vibrering.. Hadde jeg blitt glad for ihvertfall, men nå er nå jeg i et avstandsforhold da, så alt som minner meg om han hadde jeg blitt glad for *hinthint* :ler:

Skrevet
:idea: Kom på en ting til, lurt at det er vanntett :lur: Blir det neste gang for min del ihvertfall, lei av å måtte vaske der batteriene er fordi lokket ikke er tett, og ikke er det noe bra for vibratoren heller. Men kommer igjen helt an på hvor sølete hun er det da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...