nettvenninnen Skrevet 4. desember 2008 #41 Skrevet 4. desember 2008 Av en eller annen snodig årsak liker jeg best å omtale meg selv som kvinne. Men foretrekker i aller høyeste grad at andre omtaler meg som jente. Kan ikke tenke meg i skrive i en jobbsøknad : "Jeg er en jente på 31 år som (...) bla, bla,bla,bla"
robotkalle Skrevet 5. desember 2008 #42 Skrevet 5. desember 2008 Kvinne passer ikke på dialekten min. Da må jeg si kvinnEN, jeg sier heller damA. Jeg mener ikke med det å degradere dere til pensjonister.
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 5. desember 2008 #43 Skrevet 5. desember 2008 Har ikke tenkt så mye over det egentlig, men liker vel å bli kalt jente. Er ikke såååå gammel enda så Tøft nick! Jeg ville kalt deg Dåsa mi!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå