Gå til innhold

Dame, kvinne, jente


Fremhevede innlegg

Skrevet

Av en eller annen snodig årsak liker jeg best å omtale meg selv som kvinne. Men foretrekker i aller høyeste grad at andre omtaler meg som jente.

Kan ikke tenke meg i skrive i en jobbsøknad : "Jeg er en jente på 31 år som (...) bla, bla,bla,bla"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvinne passer ikke på dialekten min. Da må jeg si kvinnEN, jeg sier heller damA. Jeg mener ikke med det å degradere dere til pensjonister.

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet
Har ikke tenkt så mye over det egentlig, men liker vel å bli kalt jente. Er ikke såååå gammel enda så :ler:

Tøft nick! Jeg ville kalt deg Dåsa mi! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...