Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Jeg ble mamma i sommer, og har fortsatt en stor mage Jeg har mage, stor rumpe og store lår men resten av meg er slank som før. Synes jeg har fått en merkelig kroppsfasong og trives absolutt ikke med mage! Jeg går litt tur, prøver å trene 1 gang i uka men rekker ikke noe mer enn det. Jeg har ikke tid til å drive å lage masse mat fra bunnen av, så jeg blir nok noe usunn om dagen. Nå vurderer jeg å prøve herbalife for å få kroppen min tilbake. og det er vel sunt også? erfaringer?
Sekretæren Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Jepp! Du kommer til å rase ned i vekt, og du kommer til å føle deg bra! Men du må være kresen på hvem du kjøper av, det er en policy i Herbalife at de skal følge sine kunder opp TETT!! Det er fordi de skal få kunnskap til å bruke det riktig, og ikke smelle på seg kiloene igjen etter at de slutter. Det skal trappes ned, ikke slutte brått osv. Du må TILEGNE DEG KUNNSKAP om normalt kosthold som skal overta etter måltidserstatningene. Det virker enkelt å slanke seg på pulver, men du bare utsetter det vanskelige, så du må få god hjelp. Hvis du registrerer deg, kan jeg sende deg PM om en dame som er dyktig og profesjonell, og som tar deg og ditt behov på alvor. Ikke kjøp av hvem som helst! Hvis du IKKE vil utsette alt det vanskelige med kosthold.... har du også tenkt på Grete Roede?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå