Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Er det noen som har hatt eksamen i matematikk etter reform 94 nå nylig? Var den vanskelig?
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 Ingen vet hva slags oppgaver som kommer på eksamen.
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2008 #6 Skrevet 3. desember 2008 Ingen som har hatt denne matte eksamen nå i det siste?
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2008 #7 Skrevet 3. desember 2008 Ingen som kan gi meg en pekepin på hvilke oppgaver som kan komme på reform 94 matte eksamen?
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2008 #8 Skrevet 3. desember 2008 Jeg vet at jeg maser nå, ingen som har hatt matte eksamen i det siste?
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2008 #9 Skrevet 3. desember 2008 Hva kan jeg eventuelt skrive i formelheftet, hva er lurt å skrive? å hva er lov?
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2008 #10 Skrevet 3. desember 2008 Er bare helt desperat etter å klare å stå på eksamen. Har et ønske om noen kunne hjelpe meg litt. Har fått forberedt meg lite å ingenting på grunn av sykdom i familien.
DingDong Skrevet 3. desember 2008 #11 Skrevet 3. desember 2008 Ta deg en tur inn på denne siden med eksamensoppgaver. Der finner du endel gode artikler, i tillegg til eksamensoppgaver med løsningsforslag. Det er lurt å gjøre så mange eksamensoppgaver som mulig før eksamen, for ordlyden i de oppgavene er litt annerledes. Øvelse gjør mester, og lykke til på eksamen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå