Gjest gjest som lurer Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Usikker på hvor jeg skal poste dette, er det feil så unnskylder jeg Jeg har opplevd en slags smerter i underlivet, her er saken: Jeg og samboer har vært sammen i to år. Vi har aldri opplevd noe lignende før. For tiden er han i militæret, så vi sees maksimalt annenhver helg. For en måned eller to siden begynte jeg å oppleve litt smerter på de indre kjønnsleppene, ikke vondt til vanlig, men det stakk liksom når jeg tok på det, og klødde av og til ellers. Da var det halvannen uke siden sist jeg så kjæresten. Han kom hjem i helgen noen dager senere, vi hadde sex som vanlig, og jeg føltes mye trangere enn normalt. Han var da mer øm enn vanlig etter sex, og opplevde litt kløe i et par dager. Jeg trappet litt opp på intimvasken og var mer nøye med å bruke truser i bomull istedetfor syntetisk og "lufte" mye Den påfølgende uken minket kløen gradvis, men kjenner fortsatt en gang i ny og ne (en gang i uken, kanskje?) at det stikker bittelitt og føles "rart". Kjæresten har ikke merket noe de siste gangene. Vi har snakket litt om det, og han har visst ikke merket noen spesiell lukt (det har ikke jeg heller). Spørsmål: Hva var/er det (sopp)? Bør jeg gjøre noe med det nå - forsvinner det helt av seg selv, eller blir det liggende latent selv om symptomene kommer sjeldnere og sjeldnere? Hva har det å si for kjæresten? Dette er mitt første innlegg på kg, vær snill med meg...
Fallen Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 (endret) Det kan være mye rart! Men du burde være forsiktig med å ikke vaske deg så mye, og uten såpe, tisse rett etter samleie (innen 10 min) og passe på at du er ordentlig våt. Tenk etter om du strammer musklene i skjeden når dere har sex. Kanskje fordi du husker at det var vondt en gang, det kan bli en vond sirkel av det! Hvis du ikke blir bedre ville jeg oppsøkt lege før du evt bruker feks canesten etc. Det kan gjøre skade å bruke kurer for noe du egentlig ikke har! Spørsmål: Hva var/er det (sopp)? Bør jeg gjøre noe med det nå - forsvinner det helt av seg selv, eller blir det liggende latent selv om symptomene kommer sjeldnere og sjeldnere? Hva har det å si for kjæresten? Hvis det er sopp burde kjæresten din også bruke salve på samme tid selv om han kanskje ikke har symptomer lengre! Hvis ikke er det lett å få det igjen fra han! Endret 2. desember 2008 av Fallen
Gjest ts-gjest som lurer Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Takk for svar =) Det var ikke vondt i det hele tatt under samleie, han måtte bare være litt mer forsiktig enn vanlig fordi det føltes trangt (og akkurat det er jo ikke noe negativt i seg selv... ). Var bare vondt når jeg selv kjente på utenom seksuelle situasjoner. Vasker kun med intim(såpefri)såpe nå, men var kanskje litt sløv før og brukte avogtil vanlig såpe. Mener jo at det hjalp å bruke rett "vaskemiddel" Håper jo å slippe å gå til fastlege siden det tar så uendelig lang tid før man får time, og ofte synes jeg ikke de finner ut noe likevel...
Fallen Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 Hvis du har sånne plager burde du ikke bruke intimsåper heller! Helst kun vann eller div oljer du får kjøpt på apoteket..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå