Gå til innhold

Hvor ofte har du sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt nysgjerrig på hvor ofte, gjennomsnittlig, du har sex. Og med sex mener jeg nå samleie, ikke onani! Det er viktig å poengtere om du er singel eller i et forhold.

Selv er jeg samboer, og vi har som regel sex hver tredje dag. Passer fint for oss begge :blunke:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Vi har sex mellom 1-5 ganger i uka. Med tanke på at vi begge har barn samt at vi ikke bor sammen så er jeg fornøyd.

Skrevet

I gjennomsnitt ca. 2 ganger pr. dag. Er samboer.

Skrevet

Jeg er samboer.

Vi har sex sånn ca 3-4 ganger i mnd. Noe jeg mener er alt for lite!!! Men de gangene jeg bringer det på banen, blir frøkna pottesur! :x

Må legge til at jeg er ukependler, og er borte stort sett hele uka. men det må da kunne gå an å ha sex mere enn en gang pr helg! Noen uker jobber jeg hjemmefra, men det blir ikke noe mere sex av det heller :cry:

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi har vært sammen i 1 1/2 år, og har sex ca annenhver dag...

Vi bor ikke sammen, men skal flytte sammen snart!

Jeg føler at jeg vil mer enn han... :cry:

Skrevet

Hver dag jeg og kjæresten er sammen skjer det alltid noe seksuelt :kul:

Dvs.. gjennomsnitt 4-5 dager i uka.

:sjarmor:

Skrevet

Ikke på langt nær ofte nok!

Tipper vi i snitt "har oss" to ganger i uka og det er for lite for meg! Vi har ulig rytme tydeligvis for jeg skulle gjerne hatt sex hver dag jeg.. med noen unntak da..

Suz :sjarmor:

Gjest Fast bruker-på jobb
Skrevet

Jeg er ganske fornøyd. Har stort sett sex 3-5 ganger i uka - og siden jeg er singel (men med elsker) syns jeg det er ganske bra. Har vi sjansen til å være sammen en helg kan det bli mange ganger - og vi er slett ikke helt unge noen av oss. Nå ja, jeg er i min beste alder - han er noe eldre... :ler:

Gjest Ethereal
Skrevet

Minimum en gang pr dag, gjerne flere. Sånn i snitt blir det nok 12-15g/uke.

Må legge til at vi er "nesten" samboere, og nyforelskede til tusen :hjerte:

Skrevet

Kvalitet fremfor kvantitet er viktigst da :wink:

Hmmm hatt en lang tørkeperiode her vi nå...

Men ligger på 2-4 ganger i uken sånn normalt sett :D

Skrevet

Til vanlig........ehmm ca 3 ganger i uken

Nå som jeg er gravid har lysten gått betraktelig ned,og da er det vel ca 1-3 ganger i mnd

Gjest Fuglehue
Skrevet

Kom inn i nytt forhold i går, så hakke blitt noe på ganske god stund, nei man får vente til freddan :P

Skrevet
Kom inn i nytt forhold i går' date=' så hakke blitt noe på ganske god stund, nei man får vente til freddan :P[/quote']

:hoho::hoho::hoho:

Skrevet

Er samboer på 3. året, har vært kjærester i 5

Har sex fra 1 til 5 ganger i uka.

Er fornøyd med det :D

Skrevet

Jeg og typen holder på sånn ca 5 ganger i uken. Vi har vært kjærester i et år, og er ikke samboere men sover sammen hver natt alikevel. Sex er viktig!!

Skrevet

Har vel sex ca. annenhver dag, men nå bor vi ikke 100% sammen, men når jeg sover der så blir det fort "noe på meg" før frokost og til kvelds!!! :lol::lol::lol:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hadde sex 2 ganger pr dag når vi var kjærester.Men etter at vi flyttet sammen blir det bare 2-3 ganger i uka. Hun er vist ikke så gira lenger. Jobber med saken :lol: Det er tross alt en av de viktigste ingrediensene i et forhold.

Gjest Dolphina
Skrevet

Skjønner ikke hvordan dere rekker å ha sex flere ganger om dagen jeg.

Hadde aldri i verden hatt tid til det.

Max 1 med flaks!

Som oftest 1-5 dager i uka.

Litt ettersom!

Fornøyd jeg... :)

Skrevet

Tar dere med "friuka" med mensen når dere regner gjennomsnitt eller?

Må tenke, jeg. Uka etter friuka er det hver dag, hvis vi har tid. Andre uka... 3-4 ganger kanskje? Kommer an på hva vi driver med. Jeg går på skole fra 8-15, han jobber fra 15-21, så det er ikke lett å koordinere. Tredje uka må vi lade opp før friuka, så da er det oftere igjen. Hittil har det ikke gått en hel uke, men fem dager kanskje? Da krydret med andre aktiviteter enn bare innogut.

Har vært kjærester i fem måneder og kjent hverandre i fem og en halv :) Bor ikke sammen ettersom vi begge bor hos foreldrene våre, men sover sammen så godt som hver natt enten hos han eller meg.

Gjest Linette
Skrevet

Tja, har vært i et forhold i 15 år og hadde sex sist for 4 år siden, og det var med en annen enn samboeren....(det var da 2 år siden sist han ønsket å ha sex) Hvorfor jeg fremdeles er sammen med ham? Et forhold består jo av andre ting enn sex også da, men noen ganger lurer jeg litt på om det er verdt det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...