Gjest Qlio Skrevet 18. juni 2003 #1 Skrevet 18. juni 2003 Jeg skal sette meg ned og sy litt til babyrommet, men trenger litt inspirasjon til løsninger jeg kan velge. Jeg har ikke lyst til å betale en formue for noe som er ferdigsydd, når jeg vet at jeg kan sy noe som er minst like fint. Men jeg vil gjerne ha noe som er litt spesiellt. "Alle" kan sy en gardin, men jeg vil gjerne ha en litt spesiell....... Anyone?
Octavia Skrevet 19. juni 2003 #2 Skrevet 19. juni 2003 Jeg har laget en til senga til jenta mi. Seinere i dag skal jeg ta bilde og sende deg. Forresten, går det an å sende bilde pr. PM? Har du bredbånd, så kan jeg scanne inn bilder fra amerikanske blader jeg har liggende og sende de også.
Gjest Qlio Skrevet 19. juni 2003 #3 Skrevet 19. juni 2003 Tusen takk! Jeg tror nok du må sende bildene på mail, adressen finner du i profilen min, Jeg er spent på mail fra deg!
Octavia Skrevet 19. juni 2003 #4 Skrevet 19. juni 2003 Fant noe her og her , men de har du kanskje sett. Kan jo være et utgangspunkt for ideer, selv om de er beregnet til voksen seng. Det jeg gjorde med min himmel var å lage den sånn at hun også kan bruke den når hun går over til større seng (snart 2 år nå). Det danner en helhet i rommet siden gardinene også er i samme stoff.
Gjest Qlio Skrevet 19. juni 2003 #5 Skrevet 19. juni 2003 Jeg har tenkt til å sy matchende sengetøy, sprinkelbeskytter og gardiner. Noen synes det er sjarmerende med hummer og kanari, jeg liker at det er litt stil...... min lille svakhet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå