Gå til innhold

sitte med to leiligheter nå


Gjest Gjest_fruenge_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan du si! Skjønner ikke en gang hvordan hun fikk låne til leilighet nr 2.

Vi er turnuslege og ingeniør, og vi får ikke låne 4 mill! Greit nok at vi har mer studielån enn henne, men jeg forstår det ikke.

Synes ikke synd på folk som stiller seg slik. Og jeg hadde vær alt for flau til å stille opp i avisen om det var meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den situasjonen der er relativt absurd. Hun avviste det ene budet som kom inn etter at salgsprosessen hadde vart i 5 måneder, som ville gitt henne en gevinst på 1 million kroner i løpet av 3 år og som ikke lå langt under prisen for den nye boligen. Ærlig talt, hun skviser seg selv, hun blir ikke skvist som hun sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_fisken_*
Synes den situasjonen der er relativt absurd. Hun avviste det ene budet som kom inn etter at salgsprosessen hadde vart i 5 måneder, som ville gitt henne en gevinst på 1 million kroner i løpet av 3 år og som ikke lå langt under prisen for den nye boligen. Ærlig talt, hun skviser seg selv, hun blir ikke skvist som hun sier.

Ble sjokkert når jeg leste hele artikkelen. Når hun ikke kunne ta til takke med 1 mill gevinst på et så urolig marked som faktisk bolig markedet har vært i hele 2008, så kan hun bare ha det så godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At folk stiller opp med fullt navn og bilde i avisen sier nå jeg bare, at folk ikke lærer.... Det er lenge siden boligmarkedet begynte å gå tregt, ren og skjær idioti at hun ikke godtok budet hun fikk....

Hva forventer hun å oppnå med artikkelen? Penger i postkassa?

(Realistisk sett tror jeg heller hun får mye kommentarer som de vi kommer med) :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var dumt og gjerne litt lite opplyst at hun ikke godtok budet hun fikk i september. Men så vidt jeg skjønte, kjøpte hun ny leilighet en god stund før den store nedturen, og hun var sånn sett ikke så veldig mye dummere enn mange andre på den tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica
Synes den situasjonen der er relativt absurd. Hun avviste det ene budet som kom inn etter at salgsprosessen hadde vart i 5 måneder, som ville gitt henne en gevinst på 1 million kroner i løpet av 3 år og som ikke lå langt under prisen for den nye boligen. Ærlig talt, hun skviser seg selv, hun blir ikke skvist som hun sier.

Ojsann! Nesten 27 800 kroner i skattefri gevinst pr. måned i de tre årene hun har bodd der. Det er en pen månedslønn.

(Har ikke lest artikkelen, forresten.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun får selvfølgelig solgt leiligheten i Holmenkollen. Det eneste hun trenger å gjøre, er å akseptere at boligprisene har sunket med 10% det siste året, og 15% siden toppen i fjor sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun absolutt ikke vil selge til en lavere pris, så får hun leie ut boligen da hvertfall - for å dekke litt av utgiftene. Men må jo si hun var grådig som ikke ville selge for 1 mill mer enn hun kjøpte for tre år tidligere. Vi flytter selv inn i ny bolig over nyttår, uten å solgt de vi eier hver for oss. Leiemarkedet er bra, så vi er ikke bekymret. Da leier vi heller ut frem til å vi får solgt til en akseptabel pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme grådige mennesker er årsaken til denne "finanskrisen".

Dessuten er dette en av de dårligste artikler jeg har lest på flere dager. Dama har jo ikke tapt en krone så langt, og det er mikroskopiske sjanser for at hun sitter igjen med noe annet en en klekkelig gevinst uansett.

Nei, gi meg heller flere eksempler på noen som må selge med tap slik at jeg kan ha noe å le av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...