Gå til innhold

Lene og Håkon's bryllups dagbok


LeneH

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Me er eit samboer par som forlova oss for over to år sidan og til neste år skal me gjøre alvor av forpliktelsen 19 eller 26 juni.

Det er noko som eg ser fram til med glede og samboen med stor gru :hoho: Jaja, me skal ihvertfall gifte oss da.

Har snakka med presten og det var derfor datoen var så usikker. for me var innstilt på å ha den 26 juni 2004, men det kan hende me må ta helga føre.

Er det nokon som har noen meining om når det er best å gifte seg på dagen? Kl 13 eller kl 15?

Har ingen formeining eg, kanskje kl 15?

Nei veit neimen ikkje eg.

Har bestilt 5 brudepike kjoler ifra usa til 69$ stykket og det har eg nesten spart 5000.-

Er nokså fornøyd med det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann og velkommen til oss her på KG!

Alltid gøy med nye vordende bruder.. (noe jeg er i så altfor liten tid fremover :hoppe: Gifter meg om litt over en uke!)

Jaja, for å svare på spørsmålet ditt: Vi har valgt å ha vielsen kl 13. Det er ulike grunner til det egentlig.. Først så skal vi IKKE til fotografen FØR vielsen, så vi trenger ikke så mye tid før vi skal i kirken. Det andre er at jo tidligere dagen begynner, jo lengre tid har man til å nyte dagen :Nikke: Og det tredje: Jeg kommer ikke til å ha ro i rævva til å gå hele formiddagen og vente på å komme igang! Dagen begynner jo tidlig, men HVORFOR IKKE :wink:

Jeg har forresten også kjøpt brudepikekjoler fra USA. Vi betalte rundt 30 dollar, og de er SÅ fine! *kikker bort på de og smiler*

Jaja, nå skal jeg gå å legge meg! Har 1000vis av ting å gjøre imorgen.. Bare 9 dager igjen, og listen over små, pirketing som skal gjøres blir bare lengre og lengre..

Har også glemt å pakke bagen til min kjære.. Han skal ha ut.lag imorgen, og vet jo sef ingenting om det.. Så da må jeg pakke litt!

Lykke til da :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, så spennede!

Var det i fra Flower girl dresses du bestilte kjoler ifra?

Hvor lang tid tok det før kjolene kom til norge?

Gleder du deg til DEN store dagen?

Har du selv blitt drukket ut da?

Det er så spennede å høre hvilke planer du har at eg får gåsehud eg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...