Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har stått i avisene at butikkene i år er tvunget til å ha salg for å få unna varene. Varelagrene er smekkfulle, folk kniper igjen lommebøkene på grunn av finanskrisen, og salg ser ut til å være veien ut av uføret for handelsstanden.

Det er midt i blinken for oss, for da kan vi kjøpe julegaver til halv pris! Dette er jo også gaver som ofte ville kommet på salg i romjulen.

Vet du om noen butikker som har bra førjulssalg i disse dager? Skriv det her! Gjerne klesbutikker o.l.

Jeg kan nevne at Lindex hver dag i desember har tilbud på en av varene sine. I dag er det en rød julekjole med prikker til jenter. Kun 99 kroner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Smart tråd!

*følger med videre*

Edit: Mange bokhandler som har halv pris på bøker også, Norli og Ark, f.eks.

Endret av Sisu
Skrevet
Smart tråd!

*følger med videre*

Edit: Mange bokhandler som har halv pris på bøker også, Norli og Ark, f.eks.

Så bra :danse: Mangler noen få kalendergaver til Gullet, og tenkte jeg skulle ut og kjøpe en notatbok og/eller en oppskriftsbok. Hun skriver hele tiden og har begynt å bake selv. Prøver å finne nyttige ting til kalenderen.

:nisseblunk:

Skrevet

oi for en gøy tråd! må følge med her :)

var på dressmann i dag å kjøpte dress, skjorte og slips til min kjære. der hadde de 40% på skjorter og slips!

Skrevet

På Hemtex har de avslag på julegardiner og div. juletekstiler/annet. Åhlens har -30% på all julebelysning.

Skrevet

Da jeg var på Oslo City mandag kveld hadde de 50% avslag på alle ytterjakker og bukser på Boys of Europe. Dama i kassa kunne dessverre ikke svare på hvor lenge de skulle kjøre den kampanjen. Men det var masse fint og billig der. (Chinos, jeans, cordbukser osv.)

• 2 uker senere...
Skrevet

Drar denne tråden opp, håper flere kan bidra, så vi alle sparer litt når vi skal kjøpe julegaver i år. ;)

Det jeg har sett i Oslo i dag er:

50 % rabatt på ytterjakker på BikBok, Urban og Carlings

30 % rabatt på alle herreklær på KappAhl

50 % på alle juleprodukter på KID

3 overdeler for prisen av 2 på JC

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...