mowgli Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Trenger tips til valg av integrerte hvitevarer til nytt kjøkken. StekeovnOppvaskmaskinPlatetoppKjøleskap Hva har du? Fornøyd?
Roxy Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 (endret) Vi har Point (fra Expert) induksjonstopp og Point stekeovn (Expert). Oppvaskmaskinen er fra Whirlpool og kjøleskapet er fra Ikea, også av merket Whirlpool. Veldig fornøyd med alt,prisen er heller ikkje så gal . Endret 2. desember 2008 av Roxy
mowgli Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2008 Vi har Point (fra Expert) induksjonstopp og Point stekeovn (Expert). Oppvaskmaskinen er fra Whirlpool og kjøleskapet er fra Ikea, også av merket Whirlpool. Veldig fornøyd med alt,prisen er heller ikkje så gal . Syns du plassen i kjøleskapet er stor nok? Er oppvaskmaskinen fra Whirlpool også fra Ikea? Vi skal bestille kjøkken fra Ikea og jeg er usikker på om jeg skal bestille hvitevarene derfra også....
Gjest Gjest_Mari_* Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 Syns du plassen i kjøleskapet er stor nok? Er oppvaskmaskinen fra Whirlpool også fra Ikea? Vi skal bestille kjøkken fra Ikea og jeg er usikker på om jeg skal bestille hvitevarene derfra også.... Har hørt masse negativt om både hvitevarer og vask fra IKEA så hadde nok sjekket dette godt opp før jeg bestilte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå