Gå til innhold

Kjolen min kom i posten i dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg er kjempefornøyd!! Til dere som ikke vet vant jeg et bud på Ebay, og inkl. skreddersying til mine mål og frakt hjem i postkassen har jeg betalt 870,- kroner!

Stoffet er av flott kvalitet, sømmene ser fine og ut alt generelt bra. Den er akkurat som på bildet! :) Anbefales!!

Eneste jeg kanskje må gjøre er å justere litt på skulderstroppene, får se når jeg får ordentlig hjelp til snøringen bak!

Videoannonse
Annonse
Gjest WildRider
Skrevet

OI! Gratulerer så mye med kjolen, og prisen :)

Skrevet (endret)

Ikke fått hjelp til snøringa i ryggen enda så det får bli fabrikkbildet. Det er kun modellen inni som er annerledes :)

Innlegget redigert.

Reglene.

Arwen (mod)

Endret av Arwen
Skrevet

Ja er kjempefornøyd!!

Hmm, tror vi må fremskynde hele greia, hehe.. :)

Skrevet
Ja er kjempefornøyd!!

Hmm, tror vi må fremskynde hele greia, hehe.. :)

Den var nydelig :)

Skrevet
Og jeg er kjempefornøyd!! Til dere som ikke vet vant jeg et bud på Ebay, og inkl. skreddersying til mine mål og frakt hjem i postkassen har jeg betalt 870,- kroner!

Stoffet er av flott kvalitet, sømmene ser fine og ut alt generelt bra. Den er akkurat som på bildet! :) Anbefales!!

Eneste jeg kanskje må gjøre er å justere litt på skulderstroppene, får se når jeg får ordentlig hjelp til snøringen bak!

Hvorfor har du kjøpt kjole over et år i forveien?

Skrevet

Fordi jeg fant en kjole jeg likte og ville ha vel?

Også får jeg spredd utgiftene litt, også slipper jeg å strese noe mere med akkurat dette!

Gjest Pupsilure
Skrevet

Den var kjempefin :) Så heldig du har vært!

Hvilken selger/butikk var det? Handler mye på eBay, og vil gjerne sjekke om de har en kjole til meg også. Syntes det er ganske viktig med bra stoff... :sjenert: Jeg skal ha en kort en da, for vi skal gifte oss på en ambassade, så det blir ikke like høytidelig som kirkebryllup :)

Skrevet
Fordi jeg fant en kjole jeg likte og ville ha vel?

Også får jeg spredd utgiftene litt, også slipper jeg å strese noe mere med akkurat dette!

870 er jo ikke store summen da, stearinlysutgiften min er en god del større enn det... :fnise: Men ok :) Bare lurte jeg. Du får håpe den passer like godt om et år da :)

Gjest Pupsilure
Skrevet

Jeg skjønner godt at du har kjøpt den allerede nå jeg :klem: Det er ganske vanlig å kjøpe kjolen en god stund før bryllupet. Og hvertfall hvis man ikke vet om man kanskje må sy den til.

Skrevet

Målet er jo at kjolen skal passe om et år også, iallefall at man ikke må sy den ut. Ekstra motivasjon til dette når den allerede er på plass :)

Jupp, under 1000,- lappen er helt fantastisk, og jeg vet det kommer mange og flere utgifter så synes det er helt topp å fordele dette litt. Når kjolen i tilleg såg kjempeflott ut er det jo helt topp! Tenkte som så at om det ikke ble heeelt som forventet, hadde jeg jo heller ikke tapt noe særlig på det :)

Selgereren heter jinsenianhua58, og anbefales. Har fått svar på alle mailer jeg har sendt iallefall i løpet av timen, og kjolen ble vunnet av meg 23.10.08, og betalt ca en uke etter det. Kan ikke klage på servicen og leveringstiden!! :)

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Nydelig kjole :)

(og jeg bestilte kjolen min over 15 mnd før bryllupet. Hvis man vet hvilken man vil ha, så hvorfor ikke?)

Skrevet
Jeg skjønner godt at du har kjøpt den allerede nå jeg :klem: Det er ganske vanlig å kjøpe kjolen en god stund før bryllupet. Og hvertfall hvis man ikke vet om man kanskje må sy den til.

Visste ikke at det var vanlig å kjøpe kjole over et år i forveien jeg... :) Man tilpasser den vel uansett ikke før 1-2 uker før bryllupet...

Skrevet

Jeg var i USA i sommer og gikk forbi en butikk som hadde en kjole jeg har drømt om siden jeg var jentunge, til bare 140 dollar, har fått sjekket hvor mye en slik koster å få sydd i norge, og det var ikke snakk om lite heller. Jeg kjøpte kjolen og dro den med til norge, skal jeg gifte meg i nærmeste fremtid? tvilsomt. Har jeg mann å gifte meg med? Ikke enda, men drømmekjolen er på plass, det trodde jeg aldri skulle skje, da det bare var en fantasi kjole i mange år :)

ps nydelig kjole ts!!

Skrevet
Visste ikke at det var vanlig å kjøpe kjole over et år i forveien jeg... :) Man tilpasser den vel uansett ikke før 1-2 uker før bryllupet...

Åh, hadde jeg ventet til 1-2 uker før bryllupet med å tilpasse kjolen, ville jeg nok være meget urolig. Har hørt så mange historier om tilpassede kjoler som har kommet tilbake helt feil. Det er nok lurt å ha litt bedre tid på seg til slike kles-ting.

Selv var kjolekjøp også det første jeg begynte med når det gjelder bryllupsplanlegging. Det tar lengst tid (man må gjerne vente noen måneder før den kommer hvis man bestiller den, eventuell sying/justering tar tid etc) og er ikke gøy å stresse med.

Men vi hadde bare 6 mnd fra forlovelsen til bryllupet, så jeg slipper å vente i et helt år, heldigvis.

Skrevet

Hvis man ikke vet hva man vil ha, så lønner det seg jo å kikke ca ett år i forveien, og skape seg noe ideer om hva man ønsker.. :) Mange brudekjoler kan jo ha alt fra 6-9 måneders leveringstid! :hakeslepp:

Og uten å kuppe tråden, må jeg bare legge til: Jeg fant kjolen min igår! :rødme: 8 måneder til bryllupet, men min er heldigvis som skapt for meg, og kan snøres inn, så jeg kan ta den med meg så snart den er betalt! :)

Skrevet

Deilig følelse, sant? altså det å ha funnet drømmekjolen :)

Ei veninne kommer over i kveld så jeg får prlvd den ordentlig, og med høye hæler og litt oppsatt hår.

*Lykkelig* er stikkordet.. hehe

Skrevet

Gratulerer med kjolekjøp!!! Den ser kjempefin ut!! :jepp:

Jeg syns ikke det er noe rart å kjøpe kjolen tidlig. Jeg kjøpte min da det var 8-9 mnd igjen, og er overhodet ikke redd for at den ikke skal passe til bryllupet. Nå har jeg veid det samme de siste 8 årene, og sjansen for at det skal skje noe dramatisk med vekten nå er ikke så stor. (Da snakker vi i tilfelle :gravid: - og det skal IKKE skje!! :fy_fy: ) :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...