Gå til innhold

30 days

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Heidi_*
Skrevet

Hei hei alle sammen! :)

Jeg lurer så fælt, er det noen som har prøvd dennne kuren?? jeg har nemmeli hørt att det skal funke som pokkern:) har lyst å prøve dette.. har ikke noe imot å gå ned noen kilo.. :) og dette skal visst fjerne det farlige fette man har rundt på mage regionen :) er det noen her som har prøvd dette? :) hadde vært fint og fått svar fra noen som har jort det og ikke fra reklamen på tv'n;)

Heidi:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei hei alle sammen! :)

Jeg lurer så fælt, er det noen som har prøvd dennne kuren?? jeg har nemmeli hørt att det skal funke som pokkern:) har lyst å prøve dette.. har ikke noe imot å gå ned noen kilo.. :) og dette skal visst fjerne det farlige fette man har rundt på mage regionen :) er det noen her som har prøvd dette? :) hadde vært fint og fått svar fra noen som har jort det og ikke fra reklamen på tv'n;)

Heidi:)

Ja holder på med en kur nå. Har gått inn 3 cm i midjen, 3 cm rundt hoften og tatt av ca. 2 kg. Har holdt på i 3 uker ca. Kjenner det godt rundt magen, den er blitt bedraktelig mindre. Men det kommer sikkert av at tablettene er vanndrivende og fjerner en del slagstoffer som ligger i systemet. Men har tro på at det virker, og har kjøpt inn glass nr. 2

Skrevet

Åh så bra:) jeg skal dra å kjøpe den skjøl til uken å bynne me den:) ja, hører man skal bruke den værtfall 2 ganger.. er da man skal gå ned sir dem.. men håper bare kg blir borte.. men seffølgeli må man endre livstilen litt:)

Skrevet

Å foresten hvordan er kostholde ditt i forhold til att du går på denne kuren? :)

heidi

Skrevet
Å foresten hvordan er kostholde ditt i forhold til att du går på denne kuren? :)

heidi

Jeg spiser normalt (inkl. brød,poteter pasta og ris) og har trent 2-4 ganger i uka siden i høst. Jeg holder meg unna usunn mat midt i uka, men kan skeie skikkelig ut i helgene. Både med vin og annen kos. :-)

Noen får bedre effekt hvis de unngår varer med mye stivelse, men jeg kommer ikke til å kutte ut disse produktene for alltid. Derfor velger jeg å fortsette å inkludere det i mitt kosthold.

Gjest tyttebær
Skrevet

Prøvde ein kur i sommar, men trente ikkje ved sida av, og du kan vel sei eg åt ALT FOR usunt. Såg ikkje resultat etter 2 veker, så orka ikkje fortsetje. Begynte på nytt igjen for to veker sidan. Har kutta ut sjokoladen og trener 2-3 gonger i veka. Har gått ned 4 kg, inn 4 cm i livet! =)

Har planar om å ta 1 1/2 boks, og videre skal eg trene for å gå ned i vekt! Trur ikkje at resultatet vedvarer, om eg ikkje held det ved like. Men 30 days er ein stor motivasjonsfaktor for å trene videre pga at eg ser resultat=)

Skrevet

Denne har eg prøvd. En boks. Funker meget dårlig alene. Du MÅ trene eller hvertfall gå en tur noen ganger i uka itillegg.

Eg har slanket meg 12 kg på å gå tur kvær morning før frokost. Står opp. Kler meg godt. Tar vitaminer. Drikker et glassvann. Ut å gå med puls over 100 (kun da fett blir forbrent) i 45 minutter. Spise max 2000 kcal kvær dag.Dette gir MYE bedre resultater enn sånne piller. Spar pengene.!! :) Eg har klart dette uten noen piller. Tar bare cvitaminer og omega tre. litt div vitaminer. Veier nå 63 kg og er 172 høy. 19 år gammel. Tips bare!

Gjest Borghild
Skrevet

Jeg startet på disse på fredag. Merker de er vanndrivende ja også blir jeg veldig tørst av dem. Kjøpte oxytarm også men måtte kutte ut oxytarm da magen ble helt sinnsykt vond. Sliter mye med mageknip og trodde oxytarm skulle funke men det gjør ikke det. Virker 30 days alene eller virker det bedre med oxytarm? Jeg vet ikke om jeg tør ta fler oxytarm.

Skrevet
Jeg startet på disse på fredag. Merker de er vanndrivende ja også blir jeg veldig tørst av dem. Kjøpte oxytarm også men måtte kutte ut oxytarm da magen ble helt sinnsykt vond. Sliter mye med mageknip og trodde oxytarm skulle funke men det gjør ikke det. Virker 30 days alene eller virker det bedre med oxytarm? Jeg vet ikke om jeg tør ta fler oxytarm.
Skrevet

Jeg kjøpte Frukt og Fiber i tillegg. Du får fart på magen av den, hvis man sliter med treg mage...

Skrevet

takk for alle tips! :) skikkeli nyttig me sånne her forum! :) er også flink til å skeie ut i helgene.. me alkohol å god mat!

men nå er det skjerpings! fint at alle forteller sine historier.. jeg ser selv at jeg blir motivert av bare å lese dette:) men så mens man går på denn kuren er det alså lurt å trene??

heidi:)

Skrevet

ja.. er oxytarm åssså veldig bra kombinert eller tar dere det vær for seg?? :) unnskyld at jeg lurer så fælt:) hihi

heidi

Skrevet
ja.. er oxytarm åssså veldig bra kombinert eller tar dere det vær for seg?? :) unnskyld at jeg lurer så fælt:) hihi

heidi

Oxytarm kan du bruke, det skal være bra og kombinere. Men noen reagerer på den. Så du får bare forsøke deg litt frem.

Men trening/bevegelse er viktig. ;-)

Gjest Pascale
Skrevet (endret)
Merker de er vanndrivende ja også blir jeg veldig tørst av dem.

Jeg har aldri drukket så mye vann som det jeg gjorde da jeg gikk på 30 days-kuren.

Jeg kuttet ut poteter og brød, og snop, men gikk ikke så vanvittig mye ned (6 kg) fordi jeg ikke trente spesielt mye ved siden av. Men har tenkt å kjøpe en sånn kur til, nå som julen setter inn med full pakke.

Endret av Pascale
Gjest Gjest_Synne_*
Skrevet

Til dere som har gått ned flere kilo på denne kuren; er dere overvektige eller har dere bare noen få kilo dere vil bli kvitt?

Vurderer å prøve denne kuren selv, men er ikke overvektig( har ca 4-5 kilo jeg gjerne vil bli kvitt..)

Gjest Pascale
Skrevet
Til dere som har gått ned flere kilo på denne kuren; er dere overvektige eller har dere bare noen få kilo dere vil bli kvitt?

Jeg er litt under "normalen" på den såkalte BMI'en. Noen vil kalle meg slank- alt etter som. Greit å bruke en slik kur hvis det er noen få kilo man vil bli kvitt, men synes kanskje at hvis man vil bli enda tynnere bør man heller spise mer sunnere kost og trene litt mer. En slik kur er ikke noe man bør gjøre mange ganger etter hverandre. Altså først 30 dager og så en ny kur. Fristende selvsagt, men tror ikke kroppen har godt av det.

Trening behøver ikke være så mye, man kan jo bare ta en liten gåtur en gang om dagen. ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...