Gjest Victoria-33 Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Det virker som om sjefen som ansatte meg angrer. Ting tar så lang tid og jeg leverer ikke fra dag en liksom. Trist. Vi snakkes ikke så mye på jobb heller. Det er mer de veldig flinke som tjener inn casha som snakker mest med sjefen. I forrige jobb med noe helt anna var jeg en hit. Nå er jeg low life. Kjip følelse. Kanskje man blir flinkere med åran? Andre suser bare forbi.
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 for en kjip følelse... jobben er tydeligvis ikke den rette for deg, burde finne en annen jobb før det knekker deg..??
Gjest _Leela_ Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Hvor lenge har du jobbet der? Det tar gjerne tid å arbeide seg inn på et nytt sted, jeg følte meg litt "lost" det første året, men nå det andre året så har jeg fått kontroll. I min bransje var det akseptert at det tok litt tid, men det var jo ikke den artigste perioden.
Gjest Victoria-33 Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Hvor lenge har du jobbet der? Det tar gjerne tid å arbeide seg inn på et nytt sted, jeg følte meg litt "lost" det første året, men nå det andre året så har jeg fått kontroll. I min bransje var det akseptert at det tok litt tid, men det var jo ikke den artigste perioden. 9 måneder. Ny business. Ikke artig akkurat nå, nei, men begynnelsen var verst! Kanskje et aldri så lite helvete, mye på grunn av utålmodige og svært upedagogiske teamkolleger. Vurderer andre muligheter i selskapet. Men er det noen "regel" om at man bør være x antall måneder før man bytter område/avdeling? De andre som jobber der jobber der i minst et par år før de går videre. Man bygger sin egen kompetanse, så hva kan jeg si om jeg bare har vært der i ett år?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå