Malaco Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Nå er jeg forbannet! Skulle hatt lønnen før helgen, men fremdeles ingenting på kontoen! (Nei, jeg jobber ikke i Notar). Sjefen min sa i dag at han hadde overført den før helgen, og at den kommer, den kommer! Hæ?? Hva er det som skjer? Jeg har faktisk en husleie å betale og masse julegaver å kjøpe! Det skal da ikke gå an!
Gjest Gitte Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 (endret) Er du Notar-ansatt...? edit: sorry, så nå at du skrev at du ikke var det... Endret 1. desember 2008 av Gitte
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Kan hende banken er treig. For meg kan det ta alt fra en dag til tre dager.
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 I denne finanskrisetiden er det aldri lett å vite.... Du bør kanskje spørre sjefen din igjen om han er sikker på at han har overført lønnen. Det er ikke greit at du ikke får lønnen din til riktig tid.
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 Har vært borti det der noen ganger jeg også, og det er alltid like irriterende! Har dere eksternt lønnskontor, eller er det sjefen som sørger for å overføre lønningene? Her jeg jobber har vi eksternt lønnskontor, og de hadde "glemt" at de måtte være to for å få overført lønninger. Kan der være noe slik som har skjedd?
Malaco Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. desember 2008 Nå har det heldigvis endelig ordnet seg takk og lov. Jeg vet ikke helt hva som var grunnen...men det ordnet seg ihvertfall da jeg sa at jeg ikke kommer på jobb i morgen om ikke lønnen kom inn på kontoen i dag. Jaja. da blir det julegaver i år også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå