Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Jeg lurer på en ting... Hadde hørt at The Julekalender skulle gå som kalender i år?? Også skulle jeg finne ut klokka når den skulle gå i dag, men så står det at ikke går??

Noen som vet hva som skjer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den gikk kl 17.30 i ettermiddag.

:nisseblunk:

Skrevet
Den gikk kl 17.30 i ettermiddag.

:nisseblunk:

AHA, var sikker på at det gikk i 7-8 tiden. Haha, takk!

Gjest Golden Girl
Skrevet

Jeg glemte det idag... :grine: Noen som vet når det går i reprise...?

Skrevet

tv2.no har en utmerket tvguide, og denne forteller at episode 1 sendes i morgen 17:25, og episode 2 kl 17:45. Fersig akkurat i tide til å skifte kanal for dem av oss som også vil se blåfjell

Gjest Golden Girl
Skrevet
tv2.no har en utmerket tvguide, og denne forteller at episode 1 sendes i morgen 17:25, og episode 2 kl 17:45. Fersig akkurat i tide til å skifte kanal for dem av oss som også vil se blåfjell

:hoppe:

Skrevet

En hyggelig og koslig kveld! Er glad for at det blir Blåfjell i år, selv om jeg savner Amalies Jul og Skomakergata :) The Julekaleder er alltid gøy!

Skrevet

Her i huset var det først the julekalender, deretter blåfjell, og nå avsluttet med jul i skomakergata (som vi har på dvd)

Kan det bli bedre? Jepp, et stort krus kakao sammen med Skomakergata, da koser mor seg :)

Gjest Raptuza
Skrevet

"Skomakergata er kjedelig!" deklamerte 10åringen min i morges. Tidene forandrar seg med krav til innhald i barnetv.....

Skrevet

Sant nok, men min sønn er 3 mnd gammel, og synes tv er fasinerende, enten det er skomakergata eller disney (antar jeg, det har han ikke sett)... det er jo lyd og lys jo :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...