Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Er allerede student på litteratur bachelor ved UiO. Har da enkelte obligatoriske fag, og andre jeg kan velge i. Har meldt meg opp i noe av det obligatoriske innunder bacherlorgraden, men det er mange andre emner som er relevante. Bare gått et semester foreløpig. Neste semester er planen ex.phil + 20 studiepoeng obligatorisk. Og kunne tenke meg å ta et emne i f.eks britisk litteratur. For å fylle opp litt... Er dette mulig? Det er vel første gang til mølla for de som er studenter på engelsk, men kan jeg bare søke og se hva som skjer? Hehe. Er helt grønn på disse søknadsgreiene, jeg...
Gjest Pascale Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Er allerede student på litteratur bachelor ved UiO. Har da enkelte obligatoriske fag, og andre jeg kan velge i. Har meldt meg opp i noe av det obligatoriske innunder bacherlorgraden, men det er mange andre emner som er relevante. Bare gått et semester foreløpig. Neste semester er planen ex.phil + 20 studiepoeng obligatorisk. Og kunne tenke meg å ta et emne i f.eks britisk litteratur. For å fylle opp litt... Er dette mulig? Det er vel første gang til mølla for de som er studenter på engelsk, men kan jeg bare søke og se hva som skjer? Hehe. Er helt grønn på disse søknadsgreiene, jeg... Hvis du er veldig usikker på hva du gjør så kan du stikke innom Heddy Breien på HF, hun er en meget flink konsulent som kan gi deg all informasjon du ikke finner andre steder. Går man på Blindern, må man enten være utrolig flink med å finne frem på data, eller så må man kjenne til de rette folkene. Litteraturstudiet BA- Oppbygging og gjennomføring Det eneste jeg finner her er: Støttefag Du kan bare søke og se hva som skjer, ja.
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Takk for svar! Ser ikke ut til at emnet jeg vil ta er noe som kan tas som støttefag uansett. Men det er jo bare å melde seg opp, og se hva som skjer. Og kanskje ikke dumt å snakke med hun du anbefalte! (Hva skulle man gjort uten KG? Hihi.)
Fluffie Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Saa lenge det er et aapent fag og/eller du oppfyller kravene skal det vaere saa enkelt som aa bare melde seg opp paa vanlig maate. Men jeg gikk paa UiB, og vi brukte StudentWeb (bruker UiO det samme?) og det gikk helt fint det.
Gjest Pascale Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 vi brukte StudentWeb (bruker UiO det samme?) og det gikk helt fint det. UiO bruker det samme. ;-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå