Gå til innhold

Hva tenker menn om kvinner i alder 45 +/-?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Gitte_*
Skrevet

Er alt fokus på å prøve å beholde utseende bare tull, er det andre ting dere verdsetter, eller har vi rett når vi synes vi merker at noen av dere ser langt etter de unge døtrene våre, og er det bare fordi ungpikene ikke vil ha dere at dere tar til takke med oss mødrene :lur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmmm :huh::nigo:

det lurer jeg på også!

hilsen en som er passert 45...

Skrevet

Da ser vi på de yngre damene på jobb og yngre damer på byen og på reiser/kurs/konferanser. Noen av oss innleder til og med forhold på si med dem.

Damer på 45 kan se alrighte ut men det er ikke til å komme unna at de har fått sine alderstillegg i livvidde, mage og kroppen generelt begynner å forfalle/synke sammen. Det er jo ikke sexy. Dobbelthake, kort kjerringsveis og masse rynker er heller ikke pent. Plusser du på røykende og solariumsbrun blir det ennå verre.

Gjest Gjest_Gitte_*
Skrevet
Da ser vi på de yngre damene på jobb og yngre damer på byen og på reiser/kurs/konferanser. Noen av oss innleder til og med forhold på si med dem.

Damer på 45 kan se alrighte ut men det er ikke til å komme unna at de har fått sine alderstillegg i livvidde, mage og kroppen generelt begynner å forfalle/synke sammen. Det er jo ikke sexy. Dobbelthake, kort kjerringsveis og masse rynker er heller ikke pent. Plusser du på røykende og solariumsbrun blir det ennå verre.

– men du kan da finn mange sexy damer på 45 også :gjeiper:

Gjest Eurodice
Skrevet

Hvis du virkelig mener alvor med dette, må du være kort i hodet. Menn er liksom stramme og lekre og attraktive alltid, de da? Jeg har sett ganske mange unge menn som ser ut som en dass, unnskyld uttrykket.

• Liker 5
Gjest Gjeste Blondie65
Skrevet

Jeg må si at det er langt mellom mennene i alder 45 som ser freshe og velstelte ut, uten bilringer og ølvomm og med en klesstil oppdatert i dette år tusen.

De aller fleste kvinner derimot bryr seg om hvordan de ser ut - uansett alder.

Dobbelthake og fortvilte uverdige forsøk på å få håret til å dekke stadig økende viker ... Rutete flanellsskjorter til nær sagt ENHVER anledning ... Og skoene ... Pub til pub sko som senest var inn på 80-tallet, for ikke å snakke om joggesko ...

Å eldes med stil handler ikke om å botoxe seg til evig stramt uttrykk men å ta vare på de gode trekk som finnes. At vi damer (og menn) dessverre får alderstegn når vi passerer en viss alder behøver ikke bety at vi ikke gjør det beste av det vi har fått utdelt. Langt færre menn enn damer gjør det.

Skrevet
Å eldes med stil handler ikke om å botoxe seg til evig stramt uttrykk men å ta vare på de gode trekk som finnes. At vi damer (og menn) dessverre får alderstegn når vi passerer en viss alder behøver ikke bety at vi ikke gjør det beste av det vi har fått utdelt. Langt færre menn enn damer gjør det.

Men eldre menn har draget på damene uansett alder.

(Det har lizzom ikke damer) ;-)

Gjest Eurodice
Skrevet

Stakkar, du kan vel ingenting for at du er dum og uvitende :riste:

• Liker 4
Gjest Mann 25
Skrevet

Jeg tenker at de er deilige MILF'er som blir med meg hjem etter noen glass. Tipper at jeg kommer til å like dem når jeg blir gammel og grå selv.

Skrevet
Er alt fokus på å prøve å beholde utseende bare tull, er det andre ting dere verdsetter, eller har vi rett når vi synes vi merker at noen av dere ser langt etter de unge døtrene våre, og er det bare fordi ungpikene ikke vil ha dere at dere tar til takke med oss mødrene :lur:

Mange fine damer på 45... Tror nok menn på din alder kikker på deg.. okey da kikker kansje også litt på ungjentene...Men dere damer på 45 +- kikker kansje litt på ungguttene også?

Ellers så tror jeg nok at de fleste menn kikker på damer i passende alder..

Skrevet

Det kommer vel an på lommeboka det. :fnise:

Jeg orker ikke å bry meg om hva den gjengse mann tenker om meg som er 45. Jeg har det bra med meg selv, litt grått hår har jeg, ingen dobbelthake foreløpig og det meste av kroppen ser bra ut. Vil de ikke ha meg fordi jeg er 45 så greit nok, det er ikke jeg som går glipp av noe. :)

Skrevet

Haha, det kan jeg fortelle deg at de IKKE har. Husk at disse mennene konkurrerer mot alle de andre yngre mennene som fortsatt har håret i behold, kler seg bra og som holder kroppen sin i form.

Så eldre menn har dessverre ikke flere fordeler enn kvinner i samme alder, heller færre, ettersom kvinnene holder seg bedre.

Men en mann som ser bra ut, har selvfølgelig draget også når han er eldre, og fortsatt ser bra ut.

• Liker 1
Gjest Ung kvinne
Skrevet

Jeg tror at menn synes at dere er stygge.Ufruktbare er dere også.Overgangsalderen vet dere. :jepp:

Gjest også ung men litt klokere jente
Skrevet
Jeg tror at menn synes at dere er stygge.Ufruktbare er dere også.Overgangsalderen vet dere. :jepp:

Ok, så en mann på 50 år vil stifte ny familie? Han vil være 70 år når barnet er 20. For en intensjon! Høres ut som du tror alle menn er lik Josef Fritzl og bare tenker perverst og reproduktivt, samme pokker. Menn kommer forresten også i overgangsalder. Gamle foreldre er ikke kult, uansett kjønn ;)

Gjest Ung mann
Skrevet

"Dere"? Du er nå der en dag du også!? Og med mindre du har unger, så kan det vel hende at du er ufruktbar selv, allerede nå. De som finner seg en dame på 45 har vel uansett ikke en hel ungeflokk i tankene??

Spm. er det samme som om hva tenker menn om kvinner i alder 35 +/- osv. osv. - det kommer jo an på hvilken mann det er snakk om, og hvilken kvinne han ser på, ingen fasit her. Mamma er snart 60, og blir sjekka opp av menn på 40 (hun er mye vakrere enn mange av de også.) Det finnes sexy damer på både 20, 30, 40, 50, 60 og 70, jeg vil tro at folk har mest til felles med noen på omtrent samme alder.

Skrevet
Jeg tenker at de er deilige MILF'er som blir med meg hjem etter noen glass. Tipper at jeg kommer til å like dem når jeg blir gammel og grå selv.

Hva er en MILF?!!

Gjest Eurodice
Skrevet
Hva er en MILF?!!

Dette spurte jeg om en gang, også. Det betyr Mother I Like to Fuck, altså "modne" kvinner.

Skrevet

DET er en sannhet med modifikasjoner. Jeg har nå rundet 50 selv, og jeg kan love deg at "gubber" ikke tiltrekker meg.

Det finnes voksne menn som ser ut som Johnny Depp, Morten Harket, Kurt Russel osv - DE har nok draget. Middelaldrende menn med pondus og hentesveis har neppe mye å hente med mindre de har fete lommebøker og finner damer som verdsetter penger høyere enn et lekkert utseende.

Jeg antar at dette går andre veien også. Det finnes voksne kvinner som ser ut som Sharon Stone, Andie McDowel (skrives det sånn?) og Dorthe Skappel også, og jeg antar at disse har draget på fler enn sin egen aldersgruppe.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...