Gå til innhold

Har du julekalender?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg fikk pakkekalender i posten av mamma!(selv om jeg er 22 år :P) :) Og i 1. luke var det en flax-kalender. Også har jeg kjøpt sjokoladekalender selv.

Endret av venus_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk pakkekalender i posten av mamma!(selv om jeg er 22 år :P) :) Og i 1. luke var det en flax-kalender. Også har jeg kjøpt sjokoladekalender selv.

Jeg vil også ha sånn mamma :sur:

Endret av Hinata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nej, jag har ingen kalender.

Barnen har dock tre tillsammans. En Bamsekalender, och så TV+Radio julkalendern från SR/SVT

Pakkekalendern hänger uppe som pynt utan paket i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kjøpt kinderkalander til meg selv. Har jo ikke hatt kalender siden jeg gikk på barneskolen, så nå var det sannelig på tide å telle ned til jul igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.

Mamma borderte kalender til meg i 1980. Har hatt pakker på den hvert år siden.

I år har jeg for første gang pakket dem inn selv da. Mannen mente at... "det skal pakkes inn 48 pakker... du er flinkere med pakkingen

enn meg.... hva kan jeg gjøre i stedet, så pakker du inn alle?"

(Vi har uansett bare smågodt i den da, en snopeting hver dag, så det er ikke noe stort problem å ha pakket den selv. Da valgte jeg ut ting jeg liker :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg og mannen min har.

Jeg laget en kalender med engler og fjær på i fjor. Nå er den full av pakker :jepp:

I dag fikk jeg flaxlodd, adventslys (sånn med 24 tall nedover) og 2 julekuler i antikk look. Flinke mannen min :rødme:

jeg spurte mannen min i går, om jeg ikke fikk kalender lenger når vi får barn en gangm Men det skulle jeg fortsatt få ja. Syns det var fint å gjøre litt sats på meg sa han. Søten :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...