Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2008 #1 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 1. desember 2008 #2 Del Skrevet 1. desember 2008 Har sånn flaxkalender. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødtoppen86 Skrevet 1. desember 2008 #3 Del Skrevet 1. desember 2008 Fikk kinder kalender fra min kjære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 1. desember 2008 #4 Del Skrevet 1. desember 2008 Har en billig sjokoladekalender til 11 kr.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. desember 2008 #5 Del Skrevet 1. desember 2008 Ja, gavekalender som jeg fikk av ei venninne og flax kalender Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 1. desember 2008 #6 Del Skrevet 1. desember 2008 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 1. desember 2008 #7 Del Skrevet 1. desember 2008 Fikk Flax-kalender av svigermor i går . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WildRider Skrevet 1. desember 2008 #8 Del Skrevet 1. desember 2008 Nei...... Ingen har gitt meg noen.. Jeg stikker ut og skaffer meg en selv, jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christal Skrevet 1. desember 2008 #9 Del Skrevet 1. desember 2008 Blir flax kalender her i år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #10 Del Skrevet 1. desember 2008 Har en billig sjokoladekalender til meg, og en godteri kalender til kattepusene faktisk. Sambo bryr seg ikke så da får han ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 1. desember 2008 #11 Del Skrevet 1. desember 2008 Bare bikkjene som har kalender her i gården Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 1. desember 2008 #12 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Jeg fikk pakkekalender i posten av mamma!(selv om jeg er 22 år ) Og i 1. luke var det en flax-kalender. Også har jeg kjøpt sjokoladekalender selv. Endret 1. desember 2008 av venus_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 1. desember 2008 #13 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Jeg fikk pakkekalender i posten av mamma!(selv om jeg er 22 år ) Og i 1. luke var det en flax-kalender. Også har jeg kjøpt sjokoladekalender selv. Jeg vil også ha sånn mamma Endret 1. desember 2008 av Hinata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 1. desember 2008 #14 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg har kalender med lys, tenner et hver dag frem til julaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 1. desember 2008 #15 Del Skrevet 1. desember 2008 Nej, jag har ingen kalender. Barnen har dock tre tillsammans. En Bamsekalender, och så TV+Radio julkalendern från SR/SVT Pakkekalendern hänger uppe som pynt utan paket i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 1. desember 2008 #16 Del Skrevet 1. desember 2008 Ja, jeg fikk pakkekalender av kjæresten min - det var min tur i år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vana Skrevet 1. desember 2008 #17 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg har kjøpt kinderkalander til meg selv. Har jo ikke hatt kalender siden jeg gikk på barneskolen, så nå var det sannelig på tide å telle ned til jul igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2008 #18 Del Skrevet 1. desember 2008 Ja jeg har! Datteren har laget julekalender til meg for 3. året på rad... (hun er 13 år) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 1. desember 2008 #19 Del Skrevet 1. desember 2008 Jepp. Mamma borderte kalender til meg i 1980. Har hatt pakker på den hvert år siden. I år har jeg for første gang pakket dem inn selv da. Mannen mente at... "det skal pakkes inn 48 pakker... du er flinkere med pakkingen enn meg.... hva kan jeg gjøre i stedet, så pakker du inn alle?" (Vi har uansett bare smågodt i den da, en snopeting hver dag, så det er ikke noe stort problem å ha pakket den selv. Da valgte jeg ut ting jeg liker ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
øyenstikker Skrevet 1. desember 2008 #20 Del Skrevet 1. desember 2008 Jepp, jeg og mannen min har. Jeg laget en kalender med engler og fjær på i fjor. Nå er den full av pakker I dag fikk jeg flaxlodd, adventslys (sånn med 24 tall nedover) og 2 julekuler i antikk look. Flinke mannen min :rødme: jeg spurte mannen min i går, om jeg ikke fikk kalender lenger når vi får barn en gangm Men det skulle jeg fortsatt få ja. Syns det var fint å gjøre litt sats på meg sa han. Søten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå