Gå til innhold

envirotect støvsuger/luftrenser


smil

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som har kjøpt denne støvsugeren/luftrenseren? Er dere fornøyd, eller angrer dere på kjøpet? Hadde demonstrasjon på denne hjemme hos oss denne uka, men er litt usikre på om vi skal ta den. Den koster over 20 000 kr. Mye penger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke jeg ville betalt så mye for noe slikt. De færreste trenger egentlig luftrenser, og jeg tror ikke den suger SÅ mye bedre enn andre.

Det er sikkert mange år garanti på den også, men hvor ofte trenger man å kjøpe ny?

Tror jeg ville brukt pengene på sentralstøvsuger jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.

Tror faktisk denne er en god del bedre enn andre støvsugere. Men vi har bestemt oss for å ikke kjøpe den. Vi skal i hvert fall vente noen år. Har mye annet å bruke penger på nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
Gjest JonAn

Ikke kjøp den... det er bare lureri! Den var på TV2 hjelper deg, og den var mye dårligere en andre støvsugere... Den renser ikke noe luft heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Annonse

Gjest Gjest_Line_*

Har hatt denne maskinen i snart to år nå.

Jeg og min mann er iallefall veldig fornøyd. Mindre svevestøv hjemme som betyr mindre rengjøring på meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får mindre svevestøv om du har en støvsuger med et godt hepafilter også. Det er nemlig stor forskjell på disse. Finn en støvsuger med høyest mulig klassifisering på hepafilteret. tror de er oppe i 14 eller 15 ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gjest_Ida_*
Hei!

Noen som har kjøpt denne støvsugeren/luftrenseren? Er dere fornøyd, eller angrer dere på kjøpet? Hadde demonstrasjon på denne hjemme hos oss denne uka, men er litt usikre på om vi skal ta den. Den koster over 20 000 kr. Mye penger det.

God dag!

En ting som er veldig relevant i denne saken er både kvalitet og garanti på denne maskinen, maskinen har en livslang garanti så lenge man følger opp årlig service hvor alt av slitedeler som trengs å byttes ut blir det.

Kvaliteten på maskinen er derfor langt bedre enn andre maskiner, og man må i tillegg huske det at dette er hovedsaklig en luftrenser og i tillegg til det er den en meget god støvsuger, med flere funksjoner en normal støvsuger ikke har.

I forhold til utvikling av astma og allergi er det veldig viktig å rense luften da det lurer seg mange bakterier, støv og partikler i luften som det ikke er bra å puste inn.

Sett deg ned, legg sammen utgiftene du vil ha opp igjennom livet ditt på støvsuger og luftrenser, og da på støvsugere som ikke gjør det like godt rent som denne (dette så du bevis på med eget øye på demonstrasjon), så vil jeg våge å påstå at du vil bruke like mye penger på rengjørinsmaskiner opp igjennom livet, som du vil på en investering som varer livet ut her.

Har du spørsmål angående artikkel fra Tv2 hjelper deg, kan du ringe selger og få se papirer fra advokat-tester som ble gjort etter innslaget hvor Envirotect var overlegent bedre enn miele.

Har selv maskinen hjemme og er kjempe fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Gjest_Beate_*
God dag!

En ting som er veldig relevant i denne saken er både kvalitet og garanti på denne maskinen, maskinen......... bla bla bla bla bla bla bla...............

Har selv maskinen hjemme og er kjempe fornøyd!

Tenker det at du og denne ida er en og samme person...... og at du/dere er selger.....

Godt og billig forsøk, men vi er lurere. Maskinen suger (!) på fler måter. Sjekket med min egen sentralstøvsuger med et filter som jeg tok av selgeren. Jeg støvsugde en sofapute som selgeren hadde tatt fler ganger. Resultatet ble likt som når selgeren holdt på..... Filteret ble fullt av støv etter kun kort tid. Dette er lureri. Det er riktig at man må skifte støvsugerpose ofte, men man får mange støvsugerposer for 32000. På envirotec koster det også 750 kroner i året for støvsuger filter. Dessuten er det mer behagelig og bytte pose på støvsugeren enn og rengjøre den forbanna bøtten som blir rimelig ekkel etterhvert. Hvor lang tid brukte selgeren i ditt hus?? Hos meg brukte hun 5 min over vasken.

Det er også riktig at sengen din holder på mye ekkel midd (som de viser deg på testen), men denne kan du få ut av sengen ved og bruke din egen støvsuger også.

Grov filteret på støvsugeren var fullt av dritt etter den testen selgeren gjorde i vårt hus. Veldig likt det hun snakket om som ikke var bra i andre støvsugere......

Vi kommer ikke til og kjøpe selvom hun gikk helt ned til 28 000 kroner til slutt.

Hilsen Beate

-som ikke lar seg lure

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...