Gjest Gjest_Ella_* Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Fakta: -Tok livmorhalsundersøkelse av andre grunner enn smerte i sommer, den viste ikke noe uvanlig. -Sluttet på p-piller etter flere års bruk i begynnelsen av september, dette kun for å ha en pause, ble ikke rådet til å slutte av legen. Legger til at jeg ikke har hatt mensen siden sep siden jeg sluttet på p-piller (men det er vel ganske normalt at det tar tid før den kommer igang igjen..) -Tok graviditetstest for sikkerthets skyld, den var negativ. Husker ikke helt eksakt når smertene i skjeden kom første gang,men var etter jeg hadde vært på gynekologisk undersøkelse hvertfall, og før jeg sluttet på p-piller at jeg fikk den første perioden med smerter. Ble litt redd, siden jeg er godt vandt med menssmerter og urinveissinfeksjoner, men dette var definitivt ikke det. Gikk heldigvis over etter 1-2 dager så tenkte ikke mer over det da. Så noen månder senere fikk jeg vondt i skjeden igjen, gikk over etter kort tid nå også (1-2 dager), MEN nå fikk jeg det samme i går igjen og har vondt i dag også. Hva i alle dager kan dette skyldes? Er en verkende smerte som kjennes ut til å være kun i skjeden. Noen som har hatt det lignende? Skal til legen på fredag, så trenger ikke den der "gå til legen", vil egentlig bare høre om noen har hatt smerter i skjeden uten at det har vært livmorjalskreft
Fallen Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Hmm.. Jeg skjønte ikke helt.. Kan du beskrive hvordan type smerter du har? Når du får de etc.. Det er mange forskjellige grunner til smerter i underlivet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå