Småkjekset Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Nå har jeg vært forkjølt i 3-4 uker.. Er utrolig lei, og det er ingenting som hjelper. Prøver å få time hos legen min, men hun er ikke på kontoret denne uken, så får ikke noe time der.. Og så skal jeg ha eksamen på fredag, men den går rett vest hvis jeg ikke lbir bedre.. Det er vel ikke normalt å gå forkjølt så pass lenge, med mindre det er noe annet som ligger bak?? Har også hatt høyt stoffskifte for 2 år siden, men vet ikke om det kan ha noe å si på dette.. For har vært forkjølet etter at jeg hadde det, men da gikk det over etter noen dager-en liten uke..
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Jeg har sett du spør i en annen tråd også, men jeg synes at du skal gå til legevakten torsdag om du fortsatt er syk og du ikke får komme deg til fastlegen. Synes det er rart fastlegekontoret ditt ikke ordner med å henvise deg til en annen lege som vikar btw. Det er absolutt ikke godt for kroppen å være forkjølet så lenge, så dra til lege. Baselusker som blir liggende lenge i kroppen fører gjerne til infeksjoner, og jeg regner med du vil unngå hlasbetennelse, ørebetennelse eller lungebetennelse. Og jeg forstår du ikke vil føle å få gjort en god eksamen når du er syk. Få bekreftelse fra lege, slik at du får godkjent fravær fra eksamen, det er viktig. Du får vel ikke forberedt deg så bra heller, siden du har vært syk så lenge. God bedring!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå