Gjest TS Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Begynte på Diane p-piller for ca en mnd siden. Tok siste pilla på brettet på onsdag og skal ha pillefri en uke nå, men venter fortsatt på mensen som (ifølge pakningsvedlegget) skal komme etter to-fire pillefrie dager.. Noen som kan berolige meg og si at det ofte tar lenger tid før blødningen kommer?
Hinata Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Da jeg gikk på diane tok det alltid 5 dager før jeg fikk blødning, har byttet over til et nytt merke nå, og nå får jeg det etter 3-4 dager. Er jo høyt innhold av hormoner i Diane, så kan hende det er derfor, men dersom du ikke har fått blødning før du skal begynne med et nytt brett hadde jeg tatt kontakt med legen.
Gjest ts Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Det var godt å høre! Blir så bekymra...
Gjest Always Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 Det var godt å høre! Blir så bekymra... Jeg går også på Diane og det kan ta opptil fem dager før jeg får mensen, men det er også fordi jeg av og til hopper over mensen eller ikke begynner fort nok på brettet igjen, ser for meg at det da blir litt rot i systemet Men digger Diane, har sjelden kviser pga den Vet ikke om jeg skriver det riktig, leonette el loette.. den skal vist være en av de p-pillene med minst hormoner i seg.
Gjest Gjest_mari_* Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 Jeg går også på Diane og venter på mensen for øyeblikket. Den kommer. Bare ta pillene som du skal og så om den ikke kommer denne gangen dukker den nok opp neste gang:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå