Gå til innhold

Slør til denne kjolen?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Lurer på om noen har synspunkter på om jeg bør ha slør til denne kjolen?

http://www.bridefashion.dk/

Gå inn på Pronovias1, deretter modell6 (flere små bilder under det store)

Jeg har langt hår og tenkte jeg kanskje skulle gjøre litt ut av hårfrisyren, samt ha tiara og hansker. Vet ikke helt om jeg er slør-typen, er ikke helt bestemt. Kjolen har pynt nederst på kjolen, men dette vises ikke så godt på bildene. Kommer til å dra stroppene sammen så det blir mer halterneck. Vet ikke om det blir nok, i og med at kjolen er som den er bak. Et langt slør vil jo dekke over mye av kjolen. og dersom det festes slik at jeg kan ta det av, vil det dekke mye av håret. Noen som har hatt denne kjolen, og brukt slør?

Håper på tilbakemeldinger!

Trønderbrud.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg vill hatt kort slør til denne kjolen.

Den var forresten helt nydelig. :wink:

Skrevet

Jeg er litt svak for blomsterpyntet hår, jeg, og syntes denne kjolen roper på det!

Gjest Tabby
Skrevet

Kjolen var nydelig. Synes det var stilig med måten snorene krysses i ryggen og jeg ville ikke gjemt det. Blomster, perler eller tiara vil være nok etter min mening.

Skrevet

Synes godt du kan ha et enkelt slør til denne for kjolen er ganske enkel også . Den var flott!!! Men ryggen skjules jo også litt mer og det er jo litt synd med tanke på den nydelige detaljen!

Skrevet

Et lite, tynt slør hvor kjolen syns gjennom?

Nei, jeg vet ikke.

Fin kjole forresten. :)

Skrevet

Selv er jeg ikke glad i slør, og i og med at kjolen har flotte detaljer i ryggen, og du ønsker å gjøre litt ekstra ut av håret ditt, ville jeg heller ha fokusert på disse to tingene!

Finn deg heller en fin tiara eller noe sånt!

Skrevet

Jeg er heller ikke så glad i slør, og syns hansker og tiara i et flott oppsatt hår er nok til denne kjolen, det kommer til å bli superelegant! Nyyyydelig kjole forresten :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Tusen takk for svar, og komplimentene for kjolen!

Har time til innsying i morgen, så jeg får se om jeg får bestemt meg til da...

Ellers vurderer jeg seriøst å få meg et kallenavn her jeg også, og ikke bare dukke opp som gjest. Har fått helt dilla på å være inne på denne siden jeg....

Håper dere alle koser dere med bryllupsforbredelsene, og dere som allerede er gift får kose dere med hvetebrødsdagene!

Klem fra en trønderjente.

Skrevet
Ellers vurderer jeg seriøst å få meg et kallenavn her jeg også, og ikke bare dukke opp som gjest. Har fått helt dilla på å være inne på denne siden jeg....

Hihi, velkommen i klubben :wink:

Er veldig praktisk å ha et kallenavn. Lettere å kjenne deg igjen også - det kan fort bli mange Gjest'er å holde styr på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...