Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

vi skal leie ut huset vårt og er i kontakt med en familie på 3 som i tillegg har en hund... Er litt skeptisk til å leie ut til en familie med hund - da jeg er redd hunden kan ødelegge- lage riper i gulv, vegger osv...

Hvis vi leier ut og har satt opp at de betaler depositum, kan vi i så fall kreve å få depositum pengene som erstatning hvis hunden gjør mye galt?

Eller regnes det som "vanlig slitasje"?

I følge de som vil leie er visst hunden veldig snill... men det sier vel alle om dyra sine :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har alltid leid og har hund.

De hundene jeg har har og har hatt har ikke laget riper i gulvene, skal vel litt til å lage skikkelige riper, men dette kommer litt ann på gulvet også.

Har hatt en hund som desverre fikk seperasjonsangst og skrapet ned ytterdøra når jeg ikke var hjemme. Vi tok dette fra depositumspengene når vi flyttet ut.

Hunder generellt ødelegger ikke så mye om de har gode eiere, men noe slitasje vil det jo bli - men jeg tviler på at de lager noe særlig mer slitasje enn hva voksne og barn lager.

Gjest StockDama
Skrevet

Trur barna kommer til å lage mer slitasje en vovven ;)

Skrevet

det var beroligende å høre... regner jo med litt slitasje, men om hunden f.eks skraper opp døra fordi han vil ut så har vi jo mulighet til å trekke det fra depositumet :)

får vel ringe å si de kan leie i morgen da... godt å få inn litt penger på et hus som har stått tomt lenge..... :jepp:

Gjest StockDama
Skrevet

Da blir nok 1stk familie veldig glad imorgen =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...