Sort Pastill Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 Hei på dere. Har et kjapt spørsmål- er det en Hanne Wilhelsen-bok mellom "Sannheten bortenfor" og "1222", som jeg har gått glipp av?
Gjest nextlife Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 Hei på dere. Har et kjapt spørsmål- er det en Hanne Wilhelsen-bok mellom "Sannheten bortenfor" og "1222", som jeg har gått glipp av? Er ikke Presidentens valg mellom disse, tro?
eleit Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 (endret) Hehe.. Presidentens Valg er ikke ei Wilhelmsen-bok.. Men, jeg tror ikke du har gått glipp av noen bok Sort Pastill.. Sannheten Bortenfor har jo en ganske dramatisk slutt, så etter det var det en "pause".. Det er ganske logisk når du leser dem mener jeg å huske :klø: Endret 2. desember 2008 av eleit
Gjest nextlife Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 Hehe.. Presidentens Valg er ikke ei Wilhelmsen-bok.. Men, jeg tror ikke du har gått glipp av noen bok Sort Pastill.. Sannheten Bortenfor har jo en ganske dramatisk slutt, så etter det var det en "pause".. Det er ganske logisk når du leser dem mener jeg å huske :klø: Hehe... Presidentens valg er ei bok der Anne Holt har samlet sine tidligere hovedrollefigurer, deriblandt Wilhelmsen, hun har en svært sentral rolle i boken.
eleit Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 Joda, hun er så absolutt med i boka, men det er fremdeles ingen Wilhelmsen-bok..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå