Gå til innhold

Anne Holt- Hanne Wilhelmsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere. Har et kjapt spørsmål- er det en Hanne Wilhelsen-bok mellom "Sannheten bortenfor" og "1222", som jeg har gått glipp av? :P

Videoannonse
Annonse
Gjest nextlife
Skrevet
Hei på dere. Har et kjapt spørsmål- er det en Hanne Wilhelsen-bok mellom "Sannheten bortenfor" og "1222", som jeg har gått glipp av? :P

Er ikke Presidentens valg mellom disse, tro?

Skrevet (endret)

Hehe.. Presidentens Valg er ikke ei Wilhelmsen-bok.. Men, jeg tror ikke du har gått glipp av noen bok Sort Pastill.. Sannheten Bortenfor har jo en ganske dramatisk slutt, så etter det var det en "pause".. Det er ganske logisk når du leser dem mener jeg å huske :klø:

Endret av eleit
Gjest nextlife
Skrevet
Hehe.. Presidentens Valg er ikke ei Wilhelmsen-bok.. Men, jeg tror ikke du har gått glipp av noen bok Sort Pastill.. Sannheten Bortenfor har jo en ganske dramatisk slutt, så etter det var det en "pause".. Det er ganske logisk når du leser dem mener jeg å huske :klø:

Hehe... Presidentens valg er ei bok der Anne Holt har samlet sine tidligere hovedrollefigurer, deriblandt Wilhelmsen, hun har en svært sentral rolle i boken.

Skrevet

Joda, hun er så absolutt med i boka, men det er fremdeles ingen Wilhelmsen-bok..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...