helpme Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 For et par - tre uker siden hadde jeg sex med en mann (som kanskje blir kjæresten min snart..) og da merket jeg at jeg var litt for tørr og det gjorde litt vondt under samleiet.Vi fortsatte litt til, men så stoppet vi etter en liten stund. Dagen etter var jeg litt øm og hadde vondt i "enden" av underlivet (den enden som er nærmest rumpa..).. jeg trodde først at det var et sår/rift etter samleie.. men nå begynner jeg å tro at det kanskje er kjønnsvorter eller en kjønnssykdom.. men vet ikek hvordan kjønnsvorter se ut, så vanskelig å si.. Men den største er kanskje 2 millimeter også har jeg to/tre andre som likner på små kviser.. kan noe hjelpe meg? Hva er dette?? Har kjøpt canesten salve, men har ikke merket noe bedring (har gått på det et par dager).. Syns det erveldig pinlig å gå til gynekolog, har aldri vært hos en før.. Så håper på god tilbakemelding fra alle dere vise kvinner! Men dersom det viser seg at det ikke blir bedre, må jeg først gå til legen også få henvisning til gynekolog, eller hvordan fungerer det?
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 For et par - tre uker siden hadde jeg sex med en mann (som kanskje blir kjæresten min snart..) og da merket jeg at jeg var litt for tørr og det gjorde litt vondt under samleiet.Vi fortsatte litt til, men så stoppet vi etter en liten stund. Dagen etter var jeg litt øm og hadde vondt i "enden" av underlivet (den enden som er nærmest rumpa..).. jeg trodde først at det var et sår/rift etter samleie.. men nå begynner jeg å tro at det kanskje er kjønnsvorter eller en kjønnssykdom.. men vet ikek hvordan kjønnsvorter se ut, så vanskelig å si.. Men den største er kanskje 2 millimeter også har jeg to/tre andre som likner på små kviser.. kan noe hjelpe meg? Hva er dette?? Har kjøpt canesten salve, men har ikke merket noe bedring (har gått på det et par dager).. Syns det erveldig pinlig å gå til gynekolog, har aldri vært hos en før.. Så håper på god tilbakemelding fra alle dere vise kvinner! Men dersom det viser seg at det ikke blir bedre, må jeg først gå til legen også få henvisning til gynekolog, eller hvordan fungerer det? Kan høres ut som kjønnsvorter ja. Har hatt det samme selv. GÅ TIL LEGE! Du må få resept på liniment som du må ha på.
helpme Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2008 Kan høres ut som kjønnsvorter ja. Har hatt det samme selv. GÅ TIL LEGE! Du må få resept på liniment som du må ha på. Takk, men må jeg gå til fastelegen eller gynekolog for det...? og hvis jeg må gå til fastlegen, skal han se på det da..?
Gjest WildRider Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 Takk, men må jeg gå til fastelegen eller gynekolog for det...? og hvis jeg må gå til fastlegen, skal han se på det da..? Jeg gikk til en helt vanlig turnus lege da jeg trodde jeg hadde det samme, og hun så på meg der og da, så du kan jo først prøve fastlegen?
mbi002 Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 Hvis de også ser litt ut som kviser kan det jo kanskje være herpes? Men det er visst uutholdelig vondt første gangen, så.. Gå til fastlegen din du. Du trenger ikke å gå til gynekolog. Legen sjekker det for deg og tar noen prøver.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå