Gå til innhold

Forstoppelse, feber og oppkast

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kaster opp mye idag, har forstoppelse. Bør jeg gå til legen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om du er forstoppet kan det også gjøre at du blir kvalm. tror ikke jeg ville gått til legen, prøv heller å få i deg nok væske, drikk små slurker av gangen, og forsøk å bevege deg litt. evt,kan du prøve med lactulose, som du får kjøpt på apoteket, for å bli kvitt forstoppelsen.

Skrevet

Jeg har det samme som deg. Det begynte i natt. Oppkast, mageknip, kvalme og høy feber. Sengeliggende i hele dag. Salte kjeks og cola er min kost.

Skrevet

Med mindre du har farlig høy feber, eller har vært dårlig veldig lenge synes jeg det er unødvendig å gå til legen. Omgangssyken går som regel fort over.

Gjest Gjest_Lykke_*
Skrevet

Jeg ønsker dere alle god bedring :klemmer: .

Sett på en god film/ta en lang dusj, det er snart over :)

Har fått inntrykk av at det er noe som går nå, men at det er relativt kortvarig? Det er ihvertfall en liten trøst...

Gjest Gjest med innlegg nr 3
Skrevet

Jeg har ikke orket å gjøre noe som helst. Bare det å reise seg opp fra sengen for å gå på toalettet - det er et tiltak og fysisk ubehagelig.

Skrevet

virker som det er forstoppelse som er hovedproblemet, ikke omgangssyke. Forstoppelse er ubehagelig og man blir kvalm og dårlig. har du vært forstoppet lenge? oppsto det helt plutselig,og har du vært plaget med det før? syns du skal dra på apoteket og få noe som virker, eller få noen til å dra dit for deg. hvis ikke det hjelper, kontakte lege.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...