Gå til innhold

Eksamensgodis...

Fremhevede innlegg

Gjest Étoile
Skrevet

I morgen er det omsider tid for siste eksamen før sommeren, jippi! er utrolig lei av å lese nå, så nå sitter jeg og planlegger eksamensgodis... :blunke:

Mitt favoritt eksamensgodis pleide å være rosiner med sjokoladetrekk fra Sun Maid... nam nam. De finnes dessverre ikke lenger, og jeg er for tiden uten favoritt... :(

Hva er din favoritt?

Må fiske litt etter tips her... :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rosiner med sjokoladetrekk finnes da vittelig enda? Så det seinest på lørdag!

Du går i feil butikk, jente!

Gjest Étoile
Skrevet

Finnes de?! Jippi! Spurte på Rimi, der sa de at de var gått ut av sortimentet... Så jeg prøvde meg på Meny og Centra, men fant ingen der heller...

Hvor så du dem hen? Vil ha! :D

Skrevet

Så de på OBS! Lurer på om de ikke stod i bakeavdelingen eller i nærheten av de vanlige rosinene.

Skrevet

Det finnes også noen fruktrosiner (tror jeg de heter) fra Den Lille Nøttefabrikken....små gul-/beigeposer som gjerne henger sammen med nøtter i løsvekt og nøtter uten skall...De er knallgode!!....bare sånn hvis du ikke finner de andre rosinene...

Gjest Tristessa
Skrevet

Jeg liker sånne tørkede bananbiter med hvitt youghurt-trekk. Nam! Men jeg spiser sjelden snop på eksamen, blir så slapp av for mye sukker. Da er det bedre med en god sandwich med grønnsaker og kald kylling på, men som regel blir jeg så revet med på eksamener/tentamener at jeg kun drikker espresso og vann, glemmer helt å spise skikkelig. Men når jeg husker det, er det godt med en Bocca som "dessert".

Skrevet

så sunmaid sjokoladerosiner på rema i går!

at en vare ikke fins i sortimentet til rimi, betyr ikke at den ikke fins på markedet, bare at rimi ikke syns det lønner seg å gi den hylleplass.

Gjest Starya
Skrevet

Stratos hører med. Og cola. Fysjom. :sjarmor:

Skrevet

Kjøper rosiner med sjokoladetrekk på R*yammi*

Skrevet

Sorry meg, men det hørtes utrolig kvalmt ut! Jeg hadde aldri klart å spise det på en eksamen! Smil-sjokolade derimot, er fin å trøste seg med...

Skrevet

Sverger til IFA jeg, det er det ultimate eksamensgottet. Også må jeg ha chiabatta med kokt egg på.

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Stratos og peanøttkubbe er mine favoritter.

Skrevet

når det kommer til mine favoritter:

en brioche med kanel og en med kokos

brämhults bringebærdrikk

tyggis (hvit extra)

og masse kaffepauser + drikke masse vann

kan ikke spise godteri, det ødelegger blodsukkernivået og dermed konsentrasjonen min.

Skrevet

Jeg hadde alltid krokanrull med meg på eksamen + 1/2 liter brus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...