Gjest tann Skrevet 29. november 2008 #1 Skrevet 29. november 2008 Jeg slet litt med visdomstanna mi før sommerferien. De ville trekke den, men jeg reiste på ferie da, og skulle undersøke muligheten for å gjøre det der. De ville helst ikke trekke det der, for det var varmt og de var redd infeksjoner osv. Jeg kom hjem for en stund siden, men hadde ingen problemer med visdomstanna da, til nå. Og jeg hadde vel egentlig ikke muligheten til å trekke den i min kommune, siden jeg studerer et annet sted. Kan jeg ringe tannklinikken her hvor jeg studerer og ta det opp med dem? Jeg er fortsatt under 20, så jeg burde kun betale 25 %, men jeg lurer om dette gjelder selv om jeg ikke drar til min tannklinikk?
Gjest WildRider Skrevet 29. november 2008 #2 Skrevet 29. november 2008 Jeg slet litt med visdomstanna mi før sommerferien. De ville trekke den, men jeg reiste på ferie da, og skulle undersøke muligheten for å gjøre det der. De ville helst ikke trekke det der, for det var varmt og de var redd infeksjoner osv. Jeg kom hjem for en stund siden, men hadde ingen problemer med visdomstanna da, til nå. Og jeg hadde vel egentlig ikke muligheten til å trekke den i min kommune, siden jeg studerer et annet sted. Kan jeg ringe tannklinikken her hvor jeg studerer og ta det opp med dem? Jeg er fortsatt under 20, så jeg burde kun betale 25 %, men jeg lurer om dette gjelder selv om jeg ikke drar til min tannklinikk? Det går bare bra ja, husk at den rabatten kun gjelder ofentlige kontor
ninuska_ Skrevet 29. november 2008 #3 Skrevet 29. november 2008 (endret) Du kan ringe og høre med tannklinikk om de har tid til å ta deg inn. Endret 29. november 2008 av ninuska_
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå