Gjest Gjest Skrevet 29. november 2008 #1 Del Skrevet 29. november 2008 Ja.. Nå er det altså opp til dere å fortelle om deres kjørelærere eller kanskje er du en selv? Min kjørelærer var dritkul, men så absolutt noe for seg selv. Og det var flere av hans kolleger også fikk jeg inntrykk av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 29. november 2008 #2 Del Skrevet 29. november 2008 Min var en hyggelig, ganske ordinær mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feuerstein Skrevet 29. november 2008 #3 Del Skrevet 29. november 2008 Jeg oppfattet ham som svært morsom, men jeg vet andre synes hans form for humor var i drøyeste laget. Husker også at han bare var ansvarlig kjørerlærer i kontortiden, det var ikke få grove fartsovertredelser han gjorde seg skyldig i på fritiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 29. november 2008 #4 Del Skrevet 29. november 2008 Jeg hadde en skikkkelig kjip gubbe til kjørelrærer. Han bare sa : "du er nok ikke klar for oppkjøring nei!" Etter hver time. Etter masse timer og uten å få noe videre pekepinn på HVA det var jeg gjorde galt (han hadde ikke noe konkret) begynte jeg til slutt å grine i bilen og da bestillte han oppkjøringstime til meg. Jeg besto på første forsøk Var kanskje ikke så morsomt når jeg tenker meg om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 29. november 2008 #5 Del Skrevet 29. november 2008 Jeg hadde en skikkkelig kjip gubbe til kjørelrærer. Han bare sa : "du er nok ikke klar for oppkjøring nei!" Etter hver time. Etter masse timer og uten å få noe videre pekepinn på HVA det var jeg gjorde galt (han hadde ikke noe konkret) begynte jeg til slutt å grine i bilen og da bestillte han oppkjøringstime til meg. Jeg besto på første forsøk Var kanskje ikke så morsomt når jeg tenker meg om... Men kanskje noe sært? Nei, huff stakkars deg.. Men du fikk det i alle fall til da! Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2008 #6 Del Skrevet 29. november 2008 Jeg oppfattet ham som svært morsom, men jeg vet andre synes hans form for humor var i drøyeste laget. Husker også at han bare var ansvarlig kjørerlærer i kontortiden, det var ikke få grove fartsovertredelser han gjorde seg skyldig i på fritiden. Hihi! Godt eks. for andre Min sa at han aldri kjørte for fort, og at når det var snø og sånt noe så kjørte han minst 20km/t under grensen. Lurer på om dette faktisk stemte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nbp Skrevet 29. november 2008 #7 Del Skrevet 29. november 2008 Hihi! Godt eks. for andre Min sa at han aldri kjørte for fort, og at når det var snø og sånt noe så kjørte han minst 20km/t under grensen. Lurer på om dette faktisk stemte.. ja, for og kjøre under grensa skaper jo ikke flere farlige situasjoner når folk i køen bak han vil forbi... slike skulle itte hatt lappen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2008 #8 Del Skrevet 29. november 2008 Min virket veldig kul i begynnelsen, men fikk erfare at han var en sær dust. Han syntes ikke noe om at jeg akslererte litt for fort, og en gang klikket han på meg og trampet gassen i bånn og skreik til meg for å skremme meg! For en dust! Etter dette byttet jeg til en mye snillere kjørelærer som var mye flinkere til å lære bort besto førerprøven med glans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 29. november 2008 #9 Del Skrevet 29. november 2008 Min var rasist. Han sa f.eks at "hvis du kjører på en neger, så gjør ikke det noe." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2008 #10 Del Skrevet 29. november 2008 Min var rasist. Han sa f.eks at "hvis du kjører på en neger, så gjør ikke det noe." Slike mennesker burde da ikke lære noe bort til noen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2008 #11 Del Skrevet 29. november 2008 ja, for og kjøre under grensa skaper jo ikke flere farlige situasjoner når folk i køen bak han vil forbi... slike skulle itte hatt lappen! Det er jo meningen at man skal kjøre etter forholdene.. Farlig å koste på i 100km/t selv om det er grensen hvis det er speilblank is eller dårlig sikt. Det er jo det som var poenget her da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 29. november 2008 #12 Del Skrevet 29. november 2008 Slike mennesker burde da ikke lære noe bort til noen.. Jeg signerer den, men jeg fikk nå lappen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Talula Skrevet 29. november 2008 #13 Del Skrevet 29. november 2008 Min kjørelærer var ikke noe særlig. Han var en arrogant, nedlatende, kvinnefiendtlig, og ubehagelig mann rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 29. november 2008 #14 Del Skrevet 29. november 2008 Slike mennesker burde da ikke lære noe bort til noen.. Signerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 29. november 2008 #15 Del Skrevet 29. november 2008 Min var kjempekoselig! Og veldig flink å lære bort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miniane Skrevet 29. november 2008 #16 Del Skrevet 29. november 2008 Min kjørelærer hadde veldig mye humørsvingninger tror jeg.. Den ene kjøretimen kunne vi ha det kjempegøy, le og skravle, men i den neste var hun gjerne sur, og virket nesten irritert til tider. Husker at det var veldig opp og ned når jeg kom hjem, noen ganger var jeg i godt humør og følte at alt hadde gått bra, andre ganger var jeg skikkelig deppa, for jeg ble jo bare stressa når hun virket sur.. Ble skikkelig påvirket av humøret hennes kan man si.. Husker en gang vi kjørte, så ba hun meg følge skiltene til et sted, og finne en plass og snu. Tingen var at når jeg kjørte av motorveien da, så fant jeg en plass å snu, men den var ikke god nok mente hun(og det var den jo sikkert ikke heller), så jeg tenkte, jaja, da får jeg bare fortsette litt til, så gjorde jeg det, så sa hun"hvor skal du nå, kjører du her så kommer vi ut på samme motorveien igjen, og det gidder jeg ikke" med sånn skikkelig sur tone.. Jeg ble kjempestresset, var jo ikke kjent i området i det hele tatt, og følte bare tårene presse på. Kvelte bilen, og hun bare" kom igjen, det her gidder jeg ikke". Heldigvis klarte jeg å beherske meg, og begynte ikke å grine, men klarte å utbryte" hva vil du jeg skal gjøre da?!", litt surt, og jeg tror hun merket at jeg var på gråten, og da hjalp hun meg, så fant jeg en plass, og jeg kjørte inn på den, også stoppet vi litt der. Så begynte hun plutselig å skryte meg oppi skyene for alt fra tidligere i timen, så det var tydelig at hun skjønte at det kanskje ikke var så god pedagogikk hun drev med der.. Var flere sånner episoder hvor jeg bare ville skrike altså..men så var det jo så gøy de gangen hun faktisk var hyggelig og morsom:P Om hun var sær kan jo diskuteres, tror nok de andre elevene også oppfattet henne som ganske opp og ned:P Men alt i alt har jeg stort sett glemt det negative, husker det som en morsom tid, og fikk lappen på første forsøk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
{Wilma} Skrevet 29. november 2008 #17 Del Skrevet 29. november 2008 Nr 1 var en som kjeftet for det meste og hadde fått flere til å felle en tåre eller to i fortvilelse og redsel, mens nr 2 var den rake motsetning, særdeles behagelig og en fantastisk kjørelærer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_minnie_* Skrevet 30. november 2008 #18 Del Skrevet 30. november 2008 Min var egentlig ganske grei, flink og var nøye med å følge oppkjøringsplanen, så jeg fikk øvd på det jeg skulle, og fikk lappen på første forsøk. Morsom tråd dette, er det flere historier å høre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_sunglasses Skrevet 30. november 2008 #19 Del Skrevet 30. november 2008 Sitter og rister oppgitt på hodet over historiene her, men flere av dem får fram et smil også! Kjørelæreren min var en rolig mann oppi førti-femti årene som tok alt med knusende ro, viste at han stolte på meg og så "bare" på meg med et "hva gjorde du nå..."-blikk når jeg gjorde noe galt, men han gjorde meg oppmerksom på det, spurte meg og passet på at jeg også var helt klar over feilene mine før jeg fikk lov å kjøre videre. Han var helt avslappet i passasjersetet mens jeg kjørte, og det gjorde at jeg kjørte veldig bra i de timene. De gangene jeg hadde dårlige dager, var han ekstra påpasselig med å snakke med meg, men ellers var det "du kjører bra" Bestod lappen på første forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butterball Skrevet 30. november 2008 #20 Del Skrevet 30. november 2008 Kjørelæreren min var en særdeles original mann, men veldig koselig og like blid uansett hvor mye dumt jeg gjorde og sa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå