MarianneE Skrevet 18. juni 2003 #1 Skrevet 18. juni 2003 Leste et eller annet sted om Minnie sin suppe som var blitt så rosa og fin. Lagde så -yr av fargeforventning- rabbissuppe, men den ble så absolutt ikke rosa! Har jeg gjort noe feil og missforstått hele greia??
Nilma Skrevet 18. juni 2003 #2 Skrevet 18. juni 2003 Leste et eller annet sted om Minnie sin suppe som var blitt så rosa og fin. Lagde så -yr av fargeforventning- rabbissuppe, men den ble så absolutt ikke rosa! Har jeg gjort noe feil og missforstått hele greia?? Det finnes både rød og grønn rabarbra, så hvis du har brukt grønn vil suppen absolutt ikke bli rosa . Men hvis du har brukt rød rabarbra har jeg ingen forklaring, da burde suppen blitt rosa.
Gyda Skrevet 18. juni 2003 #3 Skrevet 18. juni 2003 Og så har det kanskje noe med om du koker rabarbraen med eller uten skall - skallet er jo rødt... Fannt forresten mark i rabarbra for en stund siden. HJELP tenkte jeg og så for meg alle de rabarbraene jeg hadde spist opp gjennom oppveksten uten å se etter slikt... Har aldri sett det før, og håper jeg ikke får se det igjen.
MarianneE Skrevet 18. juni 2003 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2003 Rød og grønn rabarbra....... Hadde litt av begge deler tenker, jeg! Da vet jeg det, ikke at det spiller så stor rolle, suppa er like ekkel uansett. Mannen min derimot elsker rabbissuppe, og var meget fornøyd etter middagen i dag. :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå