Gjest Gjest Skrevet 28. november 2008 #1 Del Skrevet 28. november 2008 Er det noen som kan hjelpe meg: Skulle hatt et skademeldingsskjema for bil, NÅ. Kan ikke vente til i morgen eller mandag. Har vært uheldig og kolidert med en annen bil på glatten og må skrive ut skjema. Desverre hadde ingen av oss skjema i bilen; noe som kan tipse meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WildRider Skrevet 28. november 2008 #2 Del Skrevet 28. november 2008 Er det noen som kan hjelpe meg: Skulle hatt et skademeldingsskjema for bil, NÅ. Kan ikke vente til i morgen eller mandag. Har vært uheldig og kolidert med en annen bil på glatten og må skrive ut skjema. Desverre hadde ingen av oss skjema i bilen; noe som kan tipse meg? Nå vet jeg dette langt fra godt, men ett skudd i blinde er bedre enn ingen forsøk; kan du laste dette ned fra biltilsynet eller naf's sine sider? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WildRider Skrevet 28. november 2008 #3 Del Skrevet 28. november 2008 Etter en kjapp søkerunde ser jeg hvertfall at alle verkstedene skal ha det hos seg, så du kan kanskje hente ett der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feuerstein Skrevet 28. november 2008 #4 Del Skrevet 28. november 2008 En venn fikk tak i på en bensinstasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2008 #5 Del Skrevet 28. november 2008 Tusen takk for svaret, begge to. Har vært innom 8 bensinstasjoner og ingen hadde skademeldingsskjema. Har forsøkt å lste ned fra nettet, men kun Vesta hadde en slik mulighet, men da måtte en være kunde - noe ingen av oss er. Har selvsagt sendt mail til mitt forsikringsselskap og bedt dem sende med 2 eksemplarer, og har nok de ut i uken- Skulle bare hatt et her og nå. Dumt/rart at det skal være så vanskelig å få tak i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WildRider Skrevet 28. november 2008 #6 Del Skrevet 28. november 2008 Tusen takk for svaret, begge to. Har vært innom 8 bensinstasjoner og ingen hadde skademeldingsskjema. Har forsøkt å lste ned fra nettet, men kun Vesta hadde en slik mulighet, men da måtte en være kunde - noe ingen av oss er. Har selvsagt sendt mail til mitt forsikringsselskap og bedt dem sende med 2 eksemplarer, og har nok de ut i uken- Skulle bare hatt et her og nå. Dumt/rart at det skal være så vanskelig å få tak i. Ja, det var egentlig litt dumt, skulle vært mulig å laste ned fra en eller annen side som er åpen for alle. Ikke alle husker å ha dette i hanskerommet, håper det ordner seg for dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2008 #7 Del Skrevet 28. november 2008 Det er bare å dra til naf, så får man det med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 29. november 2008 #8 Del Skrevet 29. november 2008 Du kan levere elektronisk fra hjemmesiden til ditt forsikringsselskap. Tegn gjerne en skisse og noter detaljer om hendelsesforløpet så snart du kan. Få også en bekreftelse fra annen part om at et trafikkuhell har funnet sted, hvor, når og hvilke kjøretøy var innvolvert. Regnr og fører på disse. Navn og nummer til vitner. Beskriv hendelsesforløpet. Men ikke fordel skyld. Det er forsikringsselskapets jobb. Det er best å avtale å møtes seinere for å fylle ut skademeldingen, men sikre at du har mest mulig på papiret, for husken avtar fort. Heller ikke er det nødvendig at den anen part signerer, og vedkommende kan også skrive et forbehold, før denne signerer, hvis det er uenighet om hendelsesforløpet. Er det ikke mulig å bli enige, kan dere levere inn hver deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2008 #9 Del Skrevet 29. november 2008 Tusen takk for svar alle sammen. Til slutt gikk jeg tak i et skademeldingsskjema; traff på en Vikingbil som fyllte drivstoff på en bensinstasjon og fikk to skjema av ham. Skikkelig service fra ham til tross for at jeg ikke er kunde. Jaja; fra nå av skal jeg alltid ha et skjema liggende i bilen, så jeg tar selvkritikk på at det ikke var der, men fremdels synes jeg det kunne vært lettere tilgjengelig; eks på bensinstasjoner? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2008 #10 Del Skrevet 29. november 2008 Dette får du på politistasjoner/lensmannskontorer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 29. november 2008 #11 Del Skrevet 29. november 2008 Jeg har fått mine på bensinstasjon Jeg tror jeg hentet dem på Esso. Kjekt å ha i bilen ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå