Gå til innhold

Skjorte/bluse-fetisjisme


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest ChaosBoy

Heisann alle jenter!

Jeg er en 25 år gammel gutt som lenge har en ganske sterk fetisjistisk dragning. Jeg har veldig mange forskjellige fetisjer, men vil først og fremst forhøre meg om den som for meg fortoner seg mest sjelden, og som kanskje er sterkest:

Det har seg slik at jeg blir ufattelig kåt når jeg ser jenter som bruker skjorter/bluser. Altså ikke "vanlige" t-skjorter, men skjorter/bluser, med knapper. Det gjelder til en viss grad de fleste jenter, med visse unntak. Synes jeg jenta er nydelig i tillegg til at hun har på seg en inntilsittende skjorte, så vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg, så "kraftig tenning" er det(!)

Kompleksiteten er egentlig ganske stor. Har ikke helt fått analysert denne fetisjen. Det gjelder ikke alle skjorter, og som sagt, ikke alle jenter.

Skjorta må være til en viss grad inntilsittende, og kan enten ha lange eller 3/4 armer. Farge og mønster har også en viss betyning, men er underordnet. Og skjorta bør helst bæres utenpå skjørtet/buksa, og helst ikke være stappet nedi.

Som dere sikkert forstår, så har jeg tenkt mye på dette, og forstår ikke alt. Men har lært meg, prøver i alle fall, å sette pris på det, foran å se på det som en byrde. Men det kan jo til tider være litt plagsomt å bli kjempekåt når jeg ser en jente i en skjorte som jeg liker... hehe.. :) Det er jo ikke det at jeg har noe imot å bli kåt, men i disse vår/sommer dager så er det jo mange skjønne jenter som liker å gå kledd slik, forståelig nok, og da kan det jo fort bli litt slitsomt å gå rundt med konstant tenning...

Så det jeg lurer på: Finnes det i det heletatt noen jenter her inne som føler noe av det samme, rundt det å bruke skjorter/bluser? Har dere hørt om en lignende fetisj før? Hvordan ville dere jenter evt. taklet en slik fetisj hos en kjæreste?

Alle svar blir tatt imot med stor takk! :)

Ha en fortryllende sommerdag!

Vennlig hilsen

ChaosBoy ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du treffer ei søt jente å være sammen med kan dere vel leke litt med skjorter... :D Tipper de fleste jenter ville synes dette var en veldig uskyldig fetisj og ikke ha noen problemer med det.

Ellers må jeg bare skuffe deg og si at jeg aldri har hørt om fenomenet før :o

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke bekymret meg så veldig... Og om du får kjærste, så kan du jo skjemme henne bort med å kjøpe de skjortene du liker best!!!

Har selv "dilla" på menn i dress.... Er sikkert litt sært det og.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! Endelig en fyr som liker skjorter på jenter. Har alltid fått høre at mine skjorter og gjerne slips er for maskuline.

Liker veldig godt skjorter på menn, jeg. Spesielt hvis han har fine kragebein uten å være spesielt tynn. En fin skjorte, gjerne med mønster, som sitter bra, får det til å krible i meg.

Men jeg tror ikke det var kribling du mente, heller sterk tenning? Jeg skjønner deg dog veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ChaosBoy

Hoppsann igjen!

Vel, Jelly, du vet hvor jeg står... Virker som om det er delte meninger om jenter "bør" gå med slips eller ikke... Vet egentlig ikke hvorfor jeg liker det, men det betinger at skjorten må ha et feminint snitt og henge løst... Synest egentlig det er litt frekt...

Selv liker jeg veldig godt å gå i dress, og pynter meg ofte, men får da ikke de samme følelsene som når en søt jente går i det... Gjelder også slips da, selvsagt...

Det er liksom noe med en skjønn og "uskyldig" jente innpakket i noe av det mest maskuline, en dress... En kvinne om går i dressbukser, skjorte o g slips må etter mitt syn sørge for å ha feminine sko, f.eks. høye hæler... Men men... Det var kanskje et sidespor...

Uansett så regner eg med du ignorèrer alle påstandene om at du ser "FOR maskulin" ut, og gjør som du føler for?

Så jenter som går i skjorter med eller uten slips, har har en bitteliten fordel hos meg...hehe...

Har du forøvrig noe favorittantrekk?

Magiske hilsner

ChaosBoy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cruella

skjønner deg godt, ChaosBoy, for den kombinasjonen maskulint/feminint.

Jeg elsker å gå i dress selv, særlig en sort med nålstriper med vest i samme over, men vesten har bar rygg og tres over hodet.

Innsvinget jakke over er stilig.

Synes det er fint med stram hvit skjort med mansjetter under vesten eller kun BH. Blandingen maskulint/feminint er lekkert. Man kan bruke et feminint armbånd i gull til og et lekkert anheng i halsen og sorte støvler/sko med stilletthæler til. Det er dritlekkert, mye mer sexy enn en flagrende kjolegevant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ChaosBoy

Det er egentlig et veldig godt eksempel. Lisa-Beth.

Det med den vesten, som ikke har rygg - det er jo noe som er veldig feminint. Samtidig noe som er litt skjult, eksempelvis av en dressjakke med feminint snitt, og som du kan vise frem om du vil.

For all del, jeg kan like et helfeminint antrekk, men det er noe med en miks av feminint og maskulint som er veldig spennende.

Feks. jeans synes jeg ikke er spesielt feminint, selv om det etterhver har kommet modeller som gjør stas på kvinnekroppen, i alle fall visuelt...

Men dersom man f.eks. har høye hæler, eller noen søte sandaler til, så vips har man forvandlet det hele til en mix-made-in-heave, i alle fall i mine øyen ;) Det er jo så mye mer sexy, enn det å bruke "joggesko". Selv om jeg jo forstår at "joggesko" er mer behagelig å gå i....

CB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har skjønt det du :)

Mulig dette ikke er politisk korrekt (å nei!) men dress er power-antrekket mitt. På jobbintervjuer, eksamner, offisielle oppdrag, seminarer osv. bruker jeg ofte dress, gjerne med skjorte, vest og noen ganger også slips. Føler meg flink eller ordentlig eller hva man skal kalle det. Får selvtillit av å gå i dress, spesielt med pent undertøy under.

Og de nevnte høyhelte skoene, ellers blir det nesten for maskulint, selv om jeg som du sier ignorerer kommentarene. Den egentlige grunnen til at jeg begynte å gå med høye heler til dress, er at jeg er ganske lav, og for lat til å legge opp bukser. :oops: Men så var det jo fint! Man skiller seg litt ut da. Skal det gåes litt, må jeg innrømme at lave sko er bedre. Har et par veldig fine damesko uten hel som ikke er altfor mannete.

Men nå er det nesten slutt på slipsene. Etter at den godeste Avril Lavigne kom på banen har en person for mange spurt om jeg etterlikner henne. Synd, er det. Når døgnfluen dør skal jeg begynne igjen.

Keep looking :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Må bare være litt enig. Det er utrolig sexy med en skjorte med knapper som er litt trang, spesiellt over brystene. Dette kan man se ofte eksempler i feks Ally mcBeal serien. Noen litt snertne briller også, så får hun et søtt og småfrekkt look. Utrolig deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 år senere...

Vet at dette inlegget er gammelt men vil svare allikevel. Jeg har det på samme måte som trådstarter. Er en mann på 33 år som har en muskelsykdom og må ha hjelp hele døgnet. Har da assistenter. Jeg tenner også veldig på jenter med skjorter men jeg liker det når skjortene er oppi buksa med belte til. Genser, vest, cardigan, t-skjorte (da må begge deler være oppi buksa) og jeansjakke til skjorta er også sexy. Får ikke nok av slike outfits. Kanskje det er en jente der ute som vil prate meg om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...