Gå til innhold

Jeg er blitt forelska...i ei jente...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Så skjønn historie! Poots er fiin. :)

Lykke til videre. :) Oppdater gjerne.

Skrevet

Hehe, det er nesten som å lese om meg selv. Jeg hadde heller ikke noe "erfaring" på dette området så jeg følte meg ganske så grønn. Det jeg kan si nå er rett og slett bare; ikke tenk på det. Jo mer du tenker på det jo mer usikker kan man gjøre seg selv. Av og til, når man er litt sjenert, så hjelper det å tenke i den banen av hva ville jeg likt? Uansett hvilke situasjon det gjelder egentlig.

Det jeg sitter igjen med er tanken om at mannfolk burde pakket snoppen vekk for de vet egentlig ikke hvordan de skal bruke den. Men det er min erfaring, hva du kommer til å synse eller mene vet jeg ikke men jeg kan bare fortelle at jeg har byttet ut menn. ;)

Kos deg masse og nyt den herlige tiden. Av og til må man stupe utfor kanten og jammen er det herlig.

Skrevet

Jeg sitter bare her og smiler fra øre til øre :klemmer:

Så flott at det gikk fint og at dere har funnet sammen!

Jeg er selv heterofil, men jeg er også et følelsesmenneske som mener at følelsene våre er noe vi ikke kan styre og råder ofte mine venner til følge sine følelser. Jeg mener at så lenge en får oppleve kjærlighet som blir gjengjeldt også er det uansett hvilket kjønn den andre har :D

Lykke til videre :klemmer:

Skrevet

Fikk et stort smil om munnen da jeg leste dette :rødme:

Vil bare si lykke til videre!

Skrevet

Så koselig!!! Nyt forelskelsen og hverandre.

Gjest Grafica
Skrevet

Denne historien gjorde meg utrolig glad!

TS, tusen takk for at du delte den søte historien med oss! :)

Skrevet

ts, lykke til vidare! Leste gjennom innlegga som har blitt skrivne her.. Søt historie frå deg!

Gjest Gjest_hmmm_*
Skrevet

TS? Trådstarter her kaller seg da for sukk? :forvirret:

Skrevet

Jeg ble skikkelig glad av å lese dette! For en søt historie :rødme:

Jeg ønsker dere det aller beste! Ingenting er bedre enn å finne kjærligheten, uansett kjønn.

Kjempe koslig at du delte dette med oss :) supert at begge hadde følelser for hverandre :hjerte:

Skrevet

Har du noen oppdateringer å komme med?

Jeg er kjempespent! :yvonne:

Skrevet

Så utrolig fantastisk!!! :) Ble helt varm inni meg da jeg leste det, og kom litt tilbake til alle følelsene og sånt jeg hadde da jeg var nyforelsket med kjæresten min. :)

Tror ikke jeg kommer til å bli bifil eller noe sånt, men synes helt klart du har tatt det riktige valget! Altså, at du ikke fikk panikk og ikke ville følge opp følelsene!

Skrevet

Så koselig!

Og du trenger ikke å sette noe navn på legning.. Du er forelska i denne jenta, og det er alt du trenger å vite :)

Skrevet
Har du noen oppdateringer å komme med?

Jeg er kjempespent! :yvonne:

Ja, jeg har vel det! ;)

Alt har gått veldig naturlig for seg. Har ikke stresset eller noe sånt, og hun har fått meg til å føle meg trygg hele tiden. Jeg har også prøvd å ikke være altfor frempå, mtp. at hun fortalte meg at hun var redd for å bli såret. Jeg har vært ærlig med henne hele veien, og vi hadde en kjempefin samtale en kveld om alt dette her, og etter den samtalen "løsnet" vel alt relativt godt.

En kveld spiste vi middag sammen hos henne. Hun hadde lagt en deilig pastarett som vi koste oss med. Etterpå satte vi oss i sofaen og så en film. Litt uti filmen lurte hun på om ikke jeg ville ligge med hodet mitt oppi fanget hennes, og det hadde jeg selvsagt veldig lyst til! :fnise:

Hun koste med håret mitt, nakken min og koste meg på huden. Det var så deilig. Etterhvert beveget hun seg også nedover mot brystene mine, og koste med de, og sa at jeg bare måtte si ifra om jeg ville at hun skulle stoppe. Men ville jeg det? :nei:

Etterhvert beveget vi oss inn på soverommet og det var en fantastisk ny opplevelse for meg! Det var i grunn noe jeg hadde tenkt over utrolig mange ganger, og jeg trodde jeg kom til å ha så mange nerver når det skjedde, for jeg har vært ganske nervøs når jeg har tenkt på det tidligere - selv om det selvsagt har vært noe jeg har gledet meg til. Men hun fikk meg til å føle meg veldig avslappet. Hun brukte sååå mye tid på å kose med meg. Jeg har aldri hatt det sånn før, jeg følte meg så spesiell... Det er litt vanskelig å forklare, men det føltes som om hun visste akkurat hvor hun skulle kysse meg og at hun selv elsket det. Det var magisk! :jepp:

Jeg føler meg litt amatør da. Føler liksom at jeg vet så lite om lesbisk sex. Men hun har vist meg veldig mye, og jeg er sjokkert! Hehe.

F.eks. ante jeg ikke at såkalt "flatbanking" kunne være så himla opphissende, sensuelt og deilig. Men så feil har jeg tatt. Hun har liksom flettet seg inn mellom lårene mine og "magnetisert" seg fast. Da har jeg fått en superb utsikt over hennes fantastisk deilige kropp...

Men det er ikke meningen å bli så detaljert her, så tror jeg skal slutte nå... :ler:

Jeg tror dog at vi er kjærester ganske snart...! :yvonne:

Skrevet

Har man lystene på riktig plass er det ingenting som kan stoppe en:p Slikt kommer naturlig. :)

Så flott! Gratulerer til dere to! :)

Til sist; kvinner vet hva kvinner vil ha. ;)

• 1 år senere...
Gjest Kirsebær
Skrevet

Du bør kanskje vurdere å kjøpe boka "Jenter som kommer", om kjæresten(vil tro, håpe og anta at det er slik det blir) din ikke allerede har den. Den er en utrolig hendig sexhåndbok som jeg personig mener alle som har klitoris og vagina bør ha.

Hva var tagline-en igjen? Å ja

Jenter som kommer er en sexhåndbok for deg som skal få en jente til å komme - enten det er deg selv eller dama di

Den har en seksjon om lesbisk sex, og nesten enda viktigere, beskyttelse. Sexuelt overførbare sykdomer er ikke bare forbeholdt hetro-sex vettu, og det er ikke som om det florerer av info om trygg sex for lesbiske ellers heller.

Over til noe mindre festbremsende. Historien din bare er såååå hjertevarmende. Vil bare klemme deg og ønske deg lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...