Gjest En eventyrfortelling, heldig du& Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Jeg synes det er så vanskelig å komme i kontakt med bifile og lesbiske jenter jeg. Når jeg drar ut på skeive utesteder, så synes jeg det er veldig få jenter som tar kontakt. Vanskelig å sjekke opp andre jenter. Når jeg levde inne i skapet hadde jeg draget på gutter, og var den i jentegjengen som hadde mest flaks med gutter. Nå som jeg er kommet ut av skapet føler jeg at lykken har snudd. Synes det er klin umulig å finne noen. Jeg tror det er spesielt vanskelig da det virker som om lesber som oftest "kommer i flokk". Og å skaffe seg innpass i flokken er ikke alltid lett, noe jeg tror er den eneste muligheten til å finne noen... Synes det er så synd. Føler meg som en mislykket lesbe. Guttene må jeg avvise, mens jentene bryr seg ikke om meg i det hele tatt. Hva skal det bli av meg? Er eneste alternativet å ende opp ulykkelig? Enten som fanget i et heteroforhold med en gutt, eller som singel lesbe... Den historien som kommer frem i tråden her er fantastisk. For meg blir den såpass distansert fra det virkelige at jeg nesten bare klarer å se på den som en eventyrfortelling.
Gjest Gjest_sunglasses Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 (endret) Ja... Jeg syns det er vanskelig å komme i kontakt med lesbiske også, det finnes knapt seriøse nok pratesteder hvor det finnes lesbiske/homofile som faktisk kun er ute etter vennskap eller noen å dele råd med... Spesielt i samme fylke/by som deg. Endret 5. desember 2008 av sunglasses
Gjest Gjest_hmmm_* Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 Kanskje dere skulle prøve ut denne nettsiden? Det er nok noen der inne som kan være litt sære, og ikke særlig interessert i noen kontakt med nye. Andre igjen er like greit å styre unna, for de kan være litt vel desperate og gale... Men alt i alt finner man veldig mange hyggelige mennesker der inne. Og man skriver hva man søker etter. Men siden dere begge er åpne lesber har dere kanskje allerede hørt om nettstedet...?
Gjest Gjest_sunglasses Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 Ja, har vært medlem der en stund. Meldte meg ut, fikk nok av siden - alt for mange pervoer der og useriøse folk... Men jada, har møtt en del hyggelige folk der også. Endog det var for en stund siden.
Gjest Gjest_hmmm_* Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 Skjønner. Men jeg tror man slipper de verste henvendelsene dersom man unngår noe særlig utfordrende bilde (hvor eksempel utrigning vises), hvor man skriver at man er lesbisk (selv om man skulle være bifil). Også er det jo bare å benytte seg av sperrefunksjonen også. Men det er utrolig trist at mennesker (spesielt gutter) på internett ikke skal ha respekt for andre folks legning og/eller hva de søker.
Gjest Gjest_sunglasses Skrevet 5. desember 2008 #6 Skrevet 5. desember 2008 (endret) Ja, det er triks jeg har benyttet meg av. Men det fungerer til tider ikke og det føles bare feil å måtte være ekstra påpasselig med ting(selvsagt kan man droppe dype utringinger eller noe slikt!)og være helstressa når noen spammer innboksen din med sexmeldinger... Sperrefunksjonen tillater vel ikke mer enn 10 medlemmer dersom du ikke er plussmedlem? Helt enig.. Det er derfor jeg har gitt opp å finne folk på nettet(Kvinneguiden er kanskje et unntak ). Endret 5. desember 2008 av sunglasses
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå