Kosemose Skrevet 30. november 2008 #41 Skrevet 30. november 2008 Jeg skjønner godt hva TS mener og har tenkt på det samme selv i blant når jeg leser på KG. Og å argumentere med at gutter og menn kommenterer pupper og stemmer på hvem som er deiligst når jenter legger ut bilder av seg selv syns jeg blir total avsporing. Menns fokus på kvinnekroppen diskuteres ofte. Kan vi ikke for en gangs skyld ha fokus på det problemet TS tar opp uten at vi kvinner kommer i forsvar og sier at "men menn kommenterer også kvinnekroppen buhu". Jeg har ofte lest innlegg og uttalelser fra divers damer her på kg hvor jeg har tenkt at jeg håper ikke gutter og menn med rel små peniser leser. Hvorfor er det så viktig for noen å slå fast hvor ubrukelig de mener små peniser er? Det eneste man oppnår med det er å gjøre veldig mange gutter og menn usikre med dårlig selvtillit. Hva er vitsen?? Jeg syns det er forferdelig synd hvis flotte menn skal bli usikre, dårligere utgaver av seg selv og holde tilbake fordi de ikke tror de duger fordi de har for liten penis. Jeg kan i allefall si, med hånden på hjertet, at det ikke hadde vært noen dealbreaker for meg hvis jeg ellers var forelska.
Ek_Erilar Skrevet 30. november 2008 #42 Skrevet 30. november 2008 (endret) Dersom du ikke får deg dame i norge, tviler jeg sterkt p åat det har noe med en penis på 16/13 cm, for å være helt ærlig! Skal det forestille en liten penis? I så fall har man lest betydelig mindre vitenskapelige undersøkelser enn innlegg på Kvinneguiden. Endret 30. november 2008 av Ek_Erilar
aline Skrevet 30. november 2008 #43 Skrevet 30. november 2008 Skal det forestille en liten penis? I så fall har man lest betydelig mindre vitenskapelige undersøkelser enn innlegg på Kvinneguiden. ikke i min verden, men oppfatter jo at eieren av den størrelsen mener det er for lite.
Ek_Erilar Skrevet 30. november 2008 #44 Skrevet 30. november 2008 16/13 er over gjennomsnittet på samtlige undersøkelser jeg har lest. Retorisk spørsmål: hva i all verden får en mann med over gjennomsnittlig penis til å tro at den er liten?
aline Skrevet 30. november 2008 #45 Skrevet 30. november 2008 her er vi nok ved en kjerne der mange er uenige. Jeg mener at usikkerhet rundt egen kropp, er noe man må ta ansvar for selv og gå i seg selv å gjøre noe med. Vet derimot at mange ønsker å legge ansvaret over på kvinner som sier de liker stor pikk, men er altså ikke enig i det. Er enig med ts opprinnelige sak derimot, at selv om man skulle finne på å like stor, så lar man være å si noe om det som ikke er slik man liker.
Ek_Erilar Skrevet 30. november 2008 #46 Skrevet 30. november 2008 Det hadde kanskje vært alminnelig høflighet, men slik er det da altså ikke i praksis. Det kan selvfølgelig være at jeg legger spesielt merke til det, men små peniser virker å være relativt fritt vilt. Eksempelvis; her er Aftenpostens WulffMorgenthaler.
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2008 #47 Skrevet 30. november 2008 Jeg skal innrømme noe. Jeg har lagt med mange menn og sett mange varianter av pikker. Noen små, andre "normale" og noen store. Jeg har egentlig ikke lagt meg noe særlig opp i hvilken størrelse mannen har på pikken om den da ikke var enten svææær eller meget liten. Da har det vanket en kommentar,men kun innad i venninnegjengen,som ikke vet hvem disse mennene er. Den eneste gangen jeg har reagert negativt på en pikk var med en mann som var bodybuilder og som hadde sittet inne for diverse. Full av tatoveringer,barbert på hodet og med plenty av sjarm. Jeg tenkte at det kunne bli et bra ons. Men han innrømte at han hadde brukt anabole steroider og det kunne jeg se.... Hele mannen var rå,men pikken var noe av det styggeste jeg har sett. Unnskyld,men den var det. Jeg har aldri sett noe lignende og jeg kjente at jeg fikk store problemer med å takle det. Ja,den var liten,men utseendet var totalt turn off og det hadde ingenting med størrelsen å gjøre. Om han så var verdens snilleste mann,så kunne jeg aldri vært sammen med han. Det innrømmer jeg og skammer meg litt over.
Stefan Skrevet 30. november 2008 #48 Skrevet 30. november 2008 her er vi nok ved en kjerne der mange er uenige. Jeg mener at usikkerhet rundt egen kropp, er noe man må ta ansvar for selv og gå i seg selv å gjøre noe med. Vet derimot at mange ønsker å legge ansvaret over på kvinner som sier de liker stor pikk, men er altså ikke enig i det. Er enig med ts opprinnelige sak derimot, at selv om man skulle finne på å like stor, så lar man være å si noe om det som ikke er slik man liker. I den perfekte verden vil alle være i stand til å drite i hva andre sier, og bare høre sin indre stemme som sier hvor perfekt man er. Problemet er at de færreste er slik. Får man høre mye negativt om seg selv gjennom en periode, tar man det til seg. Og sitter det et hylekor med kvinner som på død og liv må presisere at de elsker store pikker i tillegg, og man er godt under snittet selv, så er det vanskelig å mobilisere. Vi kan ikke se på forhånd hvilke kvinner som ikke legger vekt på størrelse eller ikke. Vi vet ikke hvem vi skal holde oss unna. Så vi vet at enkelte vil være veldig skuffet, og man risikerer å bli morgendagens latter i jentegjengen. Uansett hvordan man vrir og vender på det. Penis er et symbol på manndom og seksualitet, og i motsetning til de kvinnene som ikke er fornøyd med seg selv og har et utall muligheter som fettsuging, kosmetisk "reparering", silikon, og evnen til å trene opp muskler for å bedre sin seksualitet, kan ikke mannen gjøre en kjeft med det "lille" han er blitt utstyrt med fra naturens side. Jeg har fått høre av enkelte kvinner at de er heldige som tok meg med hjem, med en klar hentydning til pikken min. Da kjenner jeg at jeg vemmes. Hadde jeg vært mindre, hadde de vært mindre heldig da? Er lykken for disse kvinnene målt i antall cm? Dette er ikke kvinner jeg ønsker å være med. Uansett om jeg er såpass "heldig" at jeg har blitt godkjent av "kvalitetskontrollen". Det er ikke meg, men pikken min de er ute etter. Værsågod, håper de finner lykken, men det blir ikke med meg. Er det så forferdelig å hjelpe hverandre til en bedre hverdag? Som mann er det viktig for meg at den kvinnen jeg er med har det godt. Jeg fremhever alle hennes gode sider, og kommer selvsagt med små hvite løgner for at hun skal føle seg bedre. Er det virkelig så vanskelig å kunne løfte opp en mann med liten pikk? Få ham til å føle seg bedre? Er det noe verre enn å få en kvinne til å føle seg bedre i den nye buksa hennes der hun bekymrer seg over at rumpa hennes ser stor ut? En liten mann VET at han er liten. Det han er bekymret over er at han skal være liten for sin partner, som kanskje betyr mye for ham. At hun skal drømme om større. At han ikke skal være mann nok. Hadde denne mannen blitt beroliget, ville usikkerheten slippe, og han hadde kanskje til og med gjort en bedre innsats i senga. 1
aline Skrevet 30. november 2008 #49 Skrevet 30. november 2008 I den perfekte verden vil alle være i stand til å drite i hva andre sier, og bare høre sin indre stemme som sier hvor perfekt man er. Problemet er at de færreste er slik. Får man høre mye negativt om seg selv gjennom en periode, tar man det til seg. Og sitter det et hylekor med kvinner som på død og liv må presisere at de elsker store pikker i tillegg, og man er godt under snittet selv, så er det vanskelig å mobilisere. Vi kan ikke se på forhånd hvilke kvinner som ikke legger vekt på størrelse eller ikke. Vi vet ikke hvem vi skal holde oss unna. Så vi vet at enkelte vil være veldig skuffet, og man risikerer å bli morgendagens latter i jentegjengen. Det har ikke for meg noe med noen perfekt verden, men å faktisk finne den eneste tingen man KAN påvirke, og det er faktisk en selv. Jeg vet hvordan det er å få høre mye negativt om noe ved meg selv, gjentatte ganger gjennom en periode, helt til jeg tok det til meg. Forskjellen hos meg, er vel bare at jeg innså at for å fikse problemet igjen etterpå, hjalp det faktisk ikke å skylde på andre, jeg måtte gå i meg selv og jobbe med det problemet. Nettop fordi jeg har vært igjennom min del av både det å bli utsatt for ytre påvirkning, og har måttet kjempe en beinhard kamp for å finne styrken i meg selv, så mener jeg også sterkt at man ikke kommer noen vei om man stadig legger ansvaret for egen selvfølelse, hos andre. Det er den dagen man jobber aktivt for å styrke seg selv fremfor å mene andre bør ta ansvar for fremmede, at man virkelig kan finne egen styrke. Tror jeg. Derimot har jeg INGEN respekt for jenter som gjør mannfolks utstyr til latterkicket i gjengen. For det ER for meg en stor forskjell på å si at man liker stort utstyr, og på å gjøre narr av de som ikke er slik utstyrt. Jeg har fått høre av enkelte kvinner at de er heldige som tok meg med hjem, med en klar hentydning til pikken min. Da kjenner jeg at jeg vemmes. Hadde jeg vært mindre, hadde de vært mindre heldig da? Er lykken for disse kvinnene målt i antall cm? Dette er ikke kvinner jeg ønsker å være med. Uansett om jeg er såpass "heldig" at jeg har blitt godkjent av "kvalitetskontrollen". Det er ikke meg, men pikken min de er ute etter. Værsågod, håper de finner lykken, men det blir ikke med meg. Tåpelig ting å si, av jentene altså. Er det så forferdelig å hjelpe hverandre til en bedre hverdag? Som mann er det viktig for meg at den kvinnen jeg er med har det godt. Jeg fremhever alle hennes gode sider, og kommer selvsagt med små hvite løgner for at hun skal føle seg bedre. Er det virkelig så vanskelig å kunne løfte opp en mann med liten pikk? Få ham til å føle seg bedre? Er det noe verre enn å få en kvinne til å føle seg bedre i den nye buksa hennes der hun bekymrer seg over at rumpa hennes ser stor ut? En liten mann VET at han er liten. Det han er bekymret over er at han skal være liten for sin partner, som kanskje betyr mye for ham. At hun skal drømme om større. At han ikke skal være mann nok. Hadde denne mannen blitt beroliget, ville usikkerheten slippe, og han hadde kanskje til og med gjort en bedre innsats i senga. Jeg hjelper mer en gjerne menneskene rundt meg til en bedre hverdag, og strekker meg faktisk rimelig langt for å passe på at de jeg kjenner, til og med bare fjernere bekjente, har det så bra som mulig. SAMTIDIG synes jeg altså stor pikk kan være deilig/flott. Kunne helt fint gjort mye for å løfte en mann med liten pikk, få ham til å føle seg bedre. Men å aldri kunne uttale noe i redsel for at anonyme, totalt fremmede, KANSKJE skulle komme over det på ett internettforum for kvinner på nett.... tar jeg ikke like mye ansvar for nei. 2
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2008 #50 Skrevet 30. november 2008 Problemet mitt med min 16/13 er ikke at jeg mener den er liten, men at alt hadde vært så mye enklere om den var større. Min første kjæreste som jeg debuterte med hadde hatt større enn meg, men hun sa at det ikke "gjorde noe"...... Jeg følte meg likevel alltid underlegen, og turte aldri å gå inn for å gi henne orgasmer for jeg var redd for å ikke få det til. Man kan jo ikke feile før man har prøvd. Min andre kjæreste var en veldig uerfaren jomfru, hadde nesten ikke sett pikk engang, men selv denne hadde sine preferanser. En gang da jeg spurte om hvordan hun hadde det i senga, fortalte hun meg at hun ikke kjente så mye og så ga hun meg "blikket", og sa at det "sikkert ikke var meg", men jeg skjønner jo hva hun tenkte. Hun kan sikkert lære seg en ting eller to gjennom litt mer erfaring, men når det er så vanlig å skylde på gutten at til og med jomfruer har fått det med seg blir man litt paff. Hadde jeg hatt en på 20/16 hadde det sikkert vært smertefullt å ligge med meg for mine to partnere, men de hadde nok likevel sett på meg som en bedre elsker fordi "stort er bra", spesielt denne jomfruen. Hva skal man stille opp med mot sånt?!
Ek_Erilar Skrevet 30. november 2008 #51 Skrevet 30. november 2008 Hva skal man stille opp med mot sånt?! Vel, en start kan jo være å innse at du allerede er over gjennomsnittet og at det får holde. I ditt tilfelle kunne du faktisk sagt til disse to at "det er ikke meg det er noe galt med, problemet sitter i hodet ditt". Alternativt kan du bare være jævlig glad du ikke nærmer deg en-sifret lengde. 1
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2008 #52 Skrevet 30. november 2008 Vel, en start kan jo være å innse at du allerede er over gjennomsnittet og at det får holde. I ditt tilfelle kunne du faktisk sagt til disse to at "det er ikke meg det er noe galt med, problemet sitter i hodet ditt". Det blir så tomt å møtte forsvare seg fordi man er helt normal, det er en kamp mot uendelige motstandere som det er umulig å vinne. De vil jo uansett ha noe "større og bedre" enn meg, så hvorfor skal jeg gidde. Alternativt kan du bare være jævlig glad du ikke nærmer deg en-sifret lengde. Noen ganger lurer jeg på om det hadde vært bedre å blitt stående igjen på startlinja fremfor å være halveis mot mål når løpet er over. Jada, jeg er pessimist, jeg vet det.
aline Skrevet 30. november 2008 #53 Skrevet 30. november 2008 helt ærlig, selv om jeg har hatt større, så har jeg hatt super sex og plenty orgasmer også med menn som var godt under deg i størrelse. Så det du sier til jentene om at det sitter i hodet, det gjør det, og kanskje det sitter litt i hodet hos deg også? Noen kvinner kan faktisk ha hatt større en deg, og likevel synes din er helt fantastisk. Om du velger å ikke tro på dem, så ligger DET i hodet ditt. og dersom man ikke KJENNER en pikk på 16/13... så bør man kanskje gå litt i seg selv! som kvinnen altså. Jeg som IKKE er jomfru, og har hatt større, kjenner i aller høyeste grad en pikk på din størrelse (eller mindre, har hatt fantastisk digg sex med en som var godt mindre en deg). Selv tror jeg at hva vi kjenner og ikke, kommer minst like mye av hvordan vi bruker vårt underliv, som det har med størrelsen på penis å gjøre. Jeg føler ihvertfall at dersom han blir veldig stor, så må jeg slappe av mye mer i underlivet for å få til sex, det igjen KAN føre til at jeg kjenner litt mindre. Det kommer egentlig helt an på hva mannen GJØR, uansett størrelse. jeg kan altså føle meg vid med en stor pikk, fordi jeg må slappe så av at jeg ikke får samme bruk av musklene (kvinnens bruk av muskler, kan nemlig i seg selv skape meget gode følelser, og det sammen med penetrering, wow), og føle meg trang og deilig med en mindre pikk fordi jeg der får anledning til å bruke musklene og få både nytelsen av penetrering OG nytelsen av bruk av muskler maks. Det vil IKKE si at det ikke kan være deilig med sex med store peniser, men at begge deler kan være veldig deilig, av og til å forskjellige måter, men i hovedsak veldig mye utifra hva de to som har sex gjør utav det. Hva man skal stille opp med mot slike kvinner som din eks-jomfru? Tja, drit i henne og gå videre. Finn deg ei dame som vet å sette pris på sex for mer en bare størrelsen på pikken din, men som sammen med deg leker dere frem til å ha fantastisk sex pga det dere gjør, ikke pga størrelsen verken hos deg eller henne. En klok kvinne sa til meg engang at det var lurere å bruke energi på det man KUNNE endre på, fremfor å bruke masse energi på ting man ikke kan påvirke uansett. Man kan ikke påvirke andre og endre andres tanker, det man KAN endre, er seg selv og sin oppfatning av virkeligheten. Jeg tror på at man får mer utav livet om man jobber litt mer slik.
Bellatrix Skrevet 30. november 2008 #54 Skrevet 30. november 2008 Jeg er enig med ts. Når man leser her kan man få inntrykk av at menn ikke er noe annet enn penis. Samtidig regner jeg med at de mennene som ikke vil ha kommentarer på sin Junior heller ikke kommenterer kvinners kropper i negativt ordelag.
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2008 #55 Skrevet 30. november 2008 Samtidig regner jeg med at de mennene som ikke vil ha kommentarer på sin Junior heller ikke kommenterer kvinners kropper i negativt ordelag. Det tror jeg ikke du skal regne med. Det er legitimt for mange menn å prate om kvinnekroppen og "hvordan den bør være." 1
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2008 #56 Skrevet 30. november 2008 Nei, det blir feil. Kroppen kan trenes, det kan ikke pikken.
Ek_Erilar Skrevet 30. november 2008 #57 Skrevet 30. november 2008 Nei, det blir feil. Kroppen kan trenes, det kan ikke pikken. Det var nettopp det jeg ville frem til tidligere i tråden: det er ikke legitimt å sammenligne en utrent kropp (egen skyld) med en liten penis (medfødt skavank).
Nabodama Skrevet 30. november 2008 #58 Skrevet 30. november 2008 Jeg tror alle håper å møte noen som har en preferanse på HELE seg. Hadde sex kun vært penis, så kunne jeg ha skjønt fokuset. Men slik er det ikke. Sex er først og frems seksuell preferanse i forhold til et menneske. Jeg har sett at flere kvinner har skrevet at de var glad i mannen, men dumpet han på grunn av pikkens størrelse. Det er ikke til å tro, men da er pikken viktigere enn personen. Og mennesker som prioriterer slik, vil antakeligvis dø alene. Enig med deg!
Gjest Pike-24 Skrevet 1. desember 2008 #59 Skrevet 1. desember 2008 Har lest en masse innlegg her og på andre forum. Og det er ingen tvil om at mange jenter vil ha store pikker. Ikke alle, men de fleste. Dette er helt greit, vi mennesker har jo ikke samme smak på andre områder heller. Det jeg reagerer på er det menneskesyn mange viser. Mindre utstyrte menn blir dumpet og latterliggjort uten skrupler. I mange innlegg blir mer beskjedent utstyrte menn sett på som en katastrofe å havne i seng med. Og det blir vitset om hvordan man finner på unskyldninger for å komme seg unna "stakkaren". Ingen vil kaste bort tid på en minipikk når man tydligvis fortjener noe bedre. Andre kvaliteter hos mannen kommer ikke på tale å vurdere, hvis pikken ikke er stor nok. Når ble dere som skriver disse innleggene så ondskapsfulle? Eller er dere ikke klar over hvordan dette virker på f.eks. en ung gutt (som kanskje en dag er sønnen deres) som søker viten på denne siden. Som etter og har lest her inne, bruker målebåndet og finner ut at han er null verd. Prøv å BRUK HODET og sett dere inn i situasjonen. Jeg har ikke på noe forum sett menn trakasere kvinner på liknende måte. Og til slutt: jeg er ingen syter med liten pikk. Jeg har det bra på alle måter. Jeg mener også at menn må tåle at jenter har forskjellig smak. Det er det utrolig naive og uintelligente menneskesynet jeg reagerer på. Det er (basert på mine egne erfaringer) kun et fåtall kvinner som driver med denne typen snakk. Hadde dere menn hengt dere like mye opp i de som IKKE sier slik, hadde dere merket dette. Men det dere legger merke til og husker, er selvsagt de negative kommentarene - de som sårer. Og det er helt naturlig det, men dere må huske på at dere ikke nødvendighet har et korrekt bilde av virkeligheten! De fleste kvinner HAR empati og "folkeskikk" nok til å ikke vitse og harselere med menns penisstørrelse. Selv har jeg aldri gjort det, og jeg har heller ikke hørt noen av mine venninner gjøre det. Vi er i begynnelsen/midten av tyveårene alle sammen, og ganske normale mennesker. De fleste jenter/kvinner vet at penisstørrelsen ikke avgjør om en mann er god i senga, eller om han utgjør et godt kjæresteemne, og de fleste kvinner er selvsagt oppegående nok til å forstå at å gjøre narr av menns penisstørrelse er usympatisk, slemt, umodent og i det hele tatt ganske uakseptabelt. At en kvinne er glad i en mann (som kjæreste), men dumper han pga penisstørrelsen, har jeg vanskelig for å tro. Da må hun ha vært langt over gjennomsnittet normalt opphengt i penisstørrelse, eller så har mannen hatt så liten penis av vanlig sex med penetrering ikke var fysisk mulig. Selv kunne jeg i hvertfall aldri engang tenkt tanken på å dumpe en jeg var glad i pga noe så overflatisk som utseende. I mange tilfeller er mennesket sin egen værste fiende, også når det gjelder kroppshysteri. Man suger til seg de negative kommentarene, og hauser seg selv opp til å bli full av komplekser og usikkerhet. Slapp av menn! I de aller fleste tilfeller er det det som sitter mellom ørene deres som avgjør hvorvidt dere er tiltrekkende eller ikke!
Gjest Merete Skrevet 26. juni 2011 #60 Skrevet 26. juni 2011 Jeg mener at små peniser og små pupper kan sammenlignes. Tenk deg at du skal tegne en karikaturtegning av en naken mannskropp og en naken kvinnekropp. Den store forskjellen på dem blir penis og pupp. Jo mindre disse kroppsdelene er, jo mer ligner du på det andre kjønnet (ergo: mindre mannlig/kvinnelig). Slik er det samfunnet fremstiller det. Jeg har slitt med å akseptere mine små bryster i årevis, og jeg er fortsatt ikke i mål. Kommentarer som: "Du hadde vært fin om du hadde hatt større pupper" er vanskelig å kvitte seg med. Jeg er av typen som kjefter på folk hvis de kommer med nedlatende kommentarer om utseende. Det kan gjelde peniser, pupper, vekt, høyde osv. Jeg er dritt lei av alt kroppsfokuset, og kan med hånden på hjertet si at jeg blir tent av både små og store peniser. Den beste sexen jeg noensinne har hatt var med en gutt som lå et stykke under gjennomsnittet <3 Det er så utrolig mange andre faktorer som spiller inn!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå