Gjest Gjest Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Noen som har oppskrift og fremgangsmaate paa perfekte margengs? Jeg vil ha de helt spro (ikke seige i midten) og hvite. Lagde et brett igaar, og da ble det helt omvendt, seige og brune.. sukk Saa, hva er hemmeligheten?
Idnar Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 (endret) Oppskrift har du sikkert... Men når man "steiker" marengsen skal man bruke svak varme og laaaaang tid. Da blir de luftig hele veien igjennom og ikke svidd Endret 27. november 2008 av Idnar
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 Hmm.. jeg stekte dem paa 95 grader i 1t og 20 min. Enda svakere varme og lengre tid kanskje?
Idnar Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 sorry seint svar...men ja, hvis du har tålmodighet til det
Susa Skrevet 28. november 2008 #5 Skrevet 28. november 2008 jeg steker ca en time, og skrur av ovnen og lar kaka stå i ovnen på ettervarmen over natten (selvfølgelig ikke ettervarme hele natten da...), Tar den ut på morgenen, og da er marengsen perfekt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå