Paibunn Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Det står bakpå pakken med paracet: 1-2 tabletter 3 ganger i døgnet. kan jeg ta 1 tablett 6 gansger i døgnet?
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Det står bakpå pakken med paracet: 1-2 tabletter 3 ganger i døgnet. kan jeg ta 1 tablett 6 gansger i døgnet? Ja, det kan du. Men vil tro at det gir samme effekt å ta 2 tabletter 3 ganger pr. døgn.
Gjest Gjest_Amy_* Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 Hei Har du mulighet til å få tak i medisin fra England/N-Irland/Irland, også steder hvor de har boots? Der har de et middel jeg bruker, det har paracetamol i seg, men fungerer mye bedre enn mye annet, synes jeg. Jeg var forskjølet en gang, det var 2.dagen eller noe, så tok jeg den. Det smaker som soldbærsaft, det smaker kjempegodt. Jeg trengte bare ta én, så ble det borte. Den fjerner feber, smerter, alt mulig sånn. Før brukte jeg pinex forte, denne er enda bedre enn det. Si hvis du vil jeg skal skrive navnet. Men du kan ikke bruke den samtidig som du bruker andre medikamenter som har paracetamol i seg, eller hvis du har problemer med organene, hjerteproblemer, sånne ting.
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2008 #4 Skrevet 29. november 2008 hovedregelen er at det skal gå 4 timer mellom inntak av samme medikament. hvorfor kun ta en,når de fleste voksne mennesker (uten eldre),trenger 2stk for og få ønsket virkning?
{Wilma} Skrevet 29. november 2008 #5 Skrevet 29. november 2008 Nå gjaldt dette Ibux, men da kunne jeg ta inntil 6 i døgnet sa legen, og man tar jo ofte en Ibix og en paracet.
Paibunn Skrevet 29. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. november 2008 Fordi jeg oppnår ønsket virkning med bare en parcet, og kan faktisk bli ør og svimmel viss jeg tar flere på en gang... Tak for svar
Ethereal Skrevet 29. november 2008 #7 Skrevet 29. november 2008 Jeg er litt rund med smertestillende jeg. Tar gjerne tre smertestillende to ganger i døgnet. >Det funker bedre for min del. Det står bakpå pakken at man ikke skal gjøre dette, men å gjøre dette èn gang er neppe skadelig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå