Gå til innhold

Silikon


Gjest Gjest_Lana_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Lana_*
Skrevet

Dere som har tatt silikon i Oslo...hvilken klinikk vil dere anbefale. Har tre venninner som har vært på Colusseum Klinikken, og de var veldig fornøyde...Men garantien der er på 1 år.

På Fornebu Klinikken har de 5 års garanti på innleggene ved komplikasjoner, kapsling, anger etc...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tatt på Fornebu og er veldig fornøyd. Om man skulle ønske å fjerne innleggene er garantien livsvarig. Da jeg tok silikon var Fornebuklinikken den eneste som hadde garanti og dette var grunnen til at jeg valgte de. Hvis du skulle være så uheldig å få kapsling eller noe, er det dyrt å rette det opp.

  • 1 måned senere...
Skrevet

Skal ta på Fornebuklinikken selv. Dyktige kirurger, godt rykte og ikke minst garantien er avgjørende for meg.

Skrevet

Flere som har livsvarig garanti. Jeg skal ta silikon hos nobel clinic i Oslo på tirsdag.

Gjest Gjest_amalie_*
Skrevet

virker som om Fornebu og nobel er de beste i oslo. Stemmer det?? hvilken er best. noen som har tatt silikon på disse klinikkene?? har begge livsgaranti??

Gjest Gjest_jente26_*
Skrevet

Jeg tok på Fornebuklinikken da jeg var 19,

altså for 7 år siden.

Jeg ville egentlig ha et brystløft, men kirurgen sa det ville gjøre

samme nytte med silikon + mindre arr.

De anbefalte å legge inn 400 cc såvidt jeg husker,

men ble bare 200 fordi jeg hadde et bryst som var "taburøst" eller noe,

som ville bl "spisst" istedet for rundt om de la inn mer.

Har egentlig ikke noe å klage på, de er sikkert vel så flinke der som andre steder, men det som har slått meg i ettertid er hvor lite sp.mål de stilte rundt min avgjørelse om operasjon.. det var bare "ok, kom hit, så gjør vi det, gjerne legg inn store proteser, det er mange som gjør det".. uansett, jeg ville gjort det likevel, så.. :)

Under operasjonen våknet jeg opp av narkosen!!!

Jeg åpnet øynene, men klarte ikke si si ifra, da de oppdaget det kom en

sykepleier/assistent og strøk meg på kinnet mens de ordnet med mer bedøvelse, tårene silte,- men det eneste jeg klarte å få ut var: "Blir det fint??"

Hehe, man må lide for skjønnheten, er det ikke det de sier.. ;)

(Regner med sånt som regel aldri skjer, var nok max uflax!!)

Skrevet

Jeg brukte Pilestredet Park clinic.

Grunnen er at de bruker gummibjørnimplantater. Det er mer geleaktige proteser som ikke lekker rundt i kroppen hvis de skulle få en skade. Er mye tryggere synes jeg.

Jeg er kjempefornøyd med resultatet. Brystene mine er like myke som bryster med væskeimplantater :)

Skrevet
Jeg brukte Pilestredet Park clinic.

Grunnen er at de bruker gummibjørnimplantater. Det er mer geleaktige proteser som ikke lekker rundt i kroppen hvis de skulle få en skade. Er mye tryggere synes jeg.

Jeg er kjempefornøyd med resultatet. Brystene mine er like myke som bryster med væskeimplantater :)

Gummibjørnimplantater? :) Lurer på om det også er silikon? Da jeg spurte kirurgen min om lekkasje osv, sa han at den type silikonen som ble brukt i dag ikke var flytende, men heller som en fast, knudrete "gele". Lenge siden du tok operasjonen eller? :)

Skrevet

jeg og har tenkt meg dit, de er jo litt billigere. Har de garantier? var du fornøyd med dem og måten de var på

  • 2 år senere...
Skrevet

Hva ligger prisene på inplanter der dere har tatt da? :)

  • 2 år senere...
Skrevet

Hva er prisene nå i 2013? :) Noen som har tatt i år?



Anonymous poster hash: 22332...ce3
Skrevet

Volvat. Kjempe fornøyd. Ikke særlig hyggelig kirurg men...resultatet ble perfekt

Skrevet

Volvat. Kjempe fornøyd. Ikke særlig hyggelig kirurg men...resultatet ble perfekt

Hva betalte du? :9

Anonymous poster hash: 76199...7a3

Skrevet

Troe det var 29000. Men det er 4 år siden

Skrevet

Troe det var 29000. Men det er 4 år siden

Det har vel kanskje steget litt nå. Hva var størrelsen din før, og etter? :)

Anonymous poster hash: 22332...ce3

Skrevet

A til c. La in 325 i hver etyer anbefaling fra kirurg. Hun gjor en feilfri jobb.

Skrevet

Noen som vet hva prisene ligger på i år?



Anonymous poster hash: 22332...ce3
Skrevet

Det står på hjemmesidene til de forskjellige klinikkene. Prøv der. Det varierer fra klinikk tl klinikk.



Anonymous poster hash: 22435...4b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...