Gjest Gjest_Lana_* Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Dere som har tatt silikon i Oslo...hvilken klinikk vil dere anbefale. Har tre venninner som har vært på Colusseum Klinikken, og de var veldig fornøyde...Men garantien der er på 1 år. På Fornebu Klinikken har de 5 års garanti på innleggene ved komplikasjoner, kapsling, anger etc...
Gjest amu Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Jeg har tatt på Fornebu og er veldig fornøyd. Om man skulle ønske å fjerne innleggene er garantien livsvarig. Da jeg tok silikon var Fornebuklinikken den eneste som hadde garanti og dette var grunnen til at jeg valgte de. Hvis du skulle være så uheldig å få kapsling eller noe, er det dyrt å rette det opp.
Toffee Skrevet 28. desember 2008 #3 Skrevet 28. desember 2008 Skal ta på Fornebuklinikken selv. Dyktige kirurger, godt rykte og ikke minst garantien er avgjørende for meg.
gullet76 Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 Flere som har livsvarig garanti. Jeg skal ta silikon hos nobel clinic i Oslo på tirsdag.
Gjest Gjest_amalie_* Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 virker som om Fornebu og nobel er de beste i oslo. Stemmer det?? hvilken er best. noen som har tatt silikon på disse klinikkene?? har begge livsgaranti??
Gjest Gjest_jente26_* Skrevet 5. januar 2009 #6 Skrevet 5. januar 2009 Jeg tok på Fornebuklinikken da jeg var 19, altså for 7 år siden. Jeg ville egentlig ha et brystløft, men kirurgen sa det ville gjøre samme nytte med silikon + mindre arr. De anbefalte å legge inn 400 cc såvidt jeg husker, men ble bare 200 fordi jeg hadde et bryst som var "taburøst" eller noe, som ville bl "spisst" istedet for rundt om de la inn mer. Har egentlig ikke noe å klage på, de er sikkert vel så flinke der som andre steder, men det som har slått meg i ettertid er hvor lite sp.mål de stilte rundt min avgjørelse om operasjon.. det var bare "ok, kom hit, så gjør vi det, gjerne legg inn store proteser, det er mange som gjør det".. uansett, jeg ville gjort det likevel, så.. Under operasjonen våknet jeg opp av narkosen!!! Jeg åpnet øynene, men klarte ikke si si ifra, da de oppdaget det kom en sykepleier/assistent og strøk meg på kinnet mens de ordnet med mer bedøvelse, tårene silte,- men det eneste jeg klarte å få ut var: "Blir det fint??" Hehe, man må lide for skjønnheten, er det ikke det de sier.. (Regner med sånt som regel aldri skjer, var nok max uflax!!)
Crianza Skrevet 5. januar 2009 #7 Skrevet 5. januar 2009 Jeg brukte Pilestredet Park clinic. Grunnen er at de bruker gummibjørnimplantater. Det er mer geleaktige proteser som ikke lekker rundt i kroppen hvis de skulle få en skade. Er mye tryggere synes jeg. Jeg er kjempefornøyd med resultatet. Brystene mine er like myke som bryster med væskeimplantater
Toffee Skrevet 5. januar 2009 #8 Skrevet 5. januar 2009 Jeg brukte Pilestredet Park clinic. Grunnen er at de bruker gummibjørnimplantater. Det er mer geleaktige proteser som ikke lekker rundt i kroppen hvis de skulle få en skade. Er mye tryggere synes jeg. Jeg er kjempefornøyd med resultatet. Brystene mine er like myke som bryster med væskeimplantater Gummibjørnimplantater? Lurer på om det også er silikon? Da jeg spurte kirurgen min om lekkasje osv, sa han at den type silikonen som ble brukt i dag ikke var flytende, men heller som en fast, knudrete "gele". Lenge siden du tok operasjonen eller?
irene2200 Skrevet 11. januar 2009 #9 Skrevet 11. januar 2009 jeg og har tenkt meg dit, de er jo litt billigere. Har de garantier? var du fornøyd med dem og måten de var på
AnonymBruker Skrevet 18. august 2011 #10 Skrevet 18. august 2011 Hva ligger prisene på inplanter der dere har tatt da?
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #11 Skrevet 30. oktober 2013 Hva er prisene nå i 2013? Noen som har tatt i år? Anonymous poster hash: 22332...ce3
lashara Skrevet 30. oktober 2013 #12 Skrevet 30. oktober 2013 Volvat. Kjempe fornøyd. Ikke særlig hyggelig kirurg men...resultatet ble perfekt
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #13 Skrevet 30. oktober 2013 Volvat. Kjempe fornøyd. Ikke særlig hyggelig kirurg men...resultatet ble perfekt Hva betalte du? :9 Anonymous poster hash: 76199...7a3
lashara Skrevet 30. oktober 2013 #14 Skrevet 30. oktober 2013 Troe det var 29000. Men det er 4 år siden
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #15 Skrevet 30. oktober 2013 Troe det var 29000. Men det er 4 år siden Det har vel kanskje steget litt nå. Hva var størrelsen din før, og etter? Anonymous poster hash: 22332...ce3
lashara Skrevet 30. oktober 2013 #16 Skrevet 30. oktober 2013 A til c. La in 325 i hver etyer anbefaling fra kirurg. Hun gjor en feilfri jobb.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #17 Skrevet 30. oktober 2013 Noen som vet hva prisene ligger på i år? Anonymous poster hash: 22332...ce3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #18 Skrevet 30. oktober 2013 Det står på hjemmesidene til de forskjellige klinikkene. Prøv der. Det varierer fra klinikk tl klinikk. Anonymous poster hash: 22435...4b5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå