Gjest Golden Girl Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Jeg har bakt sjokoladekake i langpanne. Den ble stekt litt for lenge, så den ble litt tørr... Kan jeg fikse det med å dynke kaka i feks juice før jeg tar på glasuren..? Eller er det andre ting jeg kan gjøre for å "redde" kaka?
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Det går sikkert bra og dynke kaka med juice. Du kan også lage en enkel sukkerlake og smaksette den med juice. Pulverheksa
venus_ Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 Jeg kan tenke meg det blir godt å dynke den med kaffe. Om det er unger som skal spise den, er det kanskje ikke så populært da..
Spatula Skrevet 27. november 2008 #4 Skrevet 27. november 2008 Jeg kan tenke meg det blir godt å dynke den med kaffe. Om det er unger som skal spise den, er det kanskje ikke så populært da.. Kanskje melk?
Gjest Golden Girl Skrevet 27. november 2008 #5 Skrevet 27. november 2008 Takk for tips! Jeg prøvde med juice på ene kvartdelen, det ble helt ok. Tror jeg skal prøve de andre tipsene deres imorra! KAffe tror jeg blir bra...
venus_ Skrevet 27. november 2008 #6 Skrevet 27. november 2008 Kanskje melk? Ja, det tror jeg funker. Husker mamma brukte å dynke sukkerbunnene med melk.
Idnar Skrevet 28. november 2008 #7 Skrevet 28. november 2008 Det er ganske mange som bruker melk til dynking av sjokoladekaker. Jeg ville skjært den opp i lunken tilstand og fyllt den med glasur (kanskje litt vanskelig med langpannekake :klø: ) Til andre kaker er det fint å bruke sitronbrus eller sukkerlake
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå