Gjest Gjest Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Hvilken sykdom kan man ha hvis man får behandling som gjør at man mister håer og negler...? Hørte bittelitt om det nå og ble helt sjokket. Er det i det heletatt mulig å miste negler pga behandling for kreft eller andre skumle sykdommer...? Det har jeg aldri hørt om før....
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Bare tull! Hvor du hørt det? Å miste håret er dessverre naturlig når det gjelder kreftbehandling, ikke neiler....
Gjest Gjest_~Fantabulous_kitten~_* Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 Heisann! Jeg vet ikke om det er noen behandlinger hvor du mister neglene, men jeg vet det er sykdommer hvor neglene kan løsne og ramle av.
Atea Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 Heisan. Foreksempel medisinen som skal virke muskelavslappende Brexidol kan gi bivirkninger som å miste negler. Men en tante av meg spiser de regelmessig og har alle neglene i behold. Legemiddelindustrien fører mange bivirkninger opp som kanskje ikke er allmengyldige, men det er for å unngå rettsforfølgelse. Men jeg spiser ikke medisiner for jeg leser alltid på pakningen og da får jeg medisinfobi, men jeg vet at jeg tåler ibux og paracet selv om det er svært sjelden jeg tar det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå