Gå til innhold

Min Bryllupsdagbok =)


KittyBambi

Anbefalte innlegg

Ja, da har jeg også startet en bryllupsdagbok etter god inspirasjon fra andre. Veldig moro :)

Kan jo begynne med å si at jeg og min samboer gifter oss 22. august neste år, 2009, og jeg gleder meg helt utrolig masse!

Foreløpig er det ikke engang halvparten som er ferdig, men dette er ordnet:

*Kirke

*Prest

*Lokale

*Stylist

*Forlovere for både brud og brudgom

*Toastmaster

*Gave til gjestene

*Tema

*Gjesteliste (ca 50stk, nærmeste familier + forlovere med følge)

Nå skal jeg lage budsjett i Excel, så får vi litt mer økonomisk oversikt - det trenger vi! Er fortsatt masse, masse som gjenstår, så blir godt å få litt økonomisk perspektiv på det hele. Håper jeg klarer å holde litt oppdateringer her, er så mange andre bryllupsdagbøker som er spennende å lese også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med bryllupsdagbok :)

Du har jo fått unna en god del syns jeg.

Blir spennende å følge med framover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bryllupsdagbok :)

Du har jo fått unna en god del syns jeg.

Blir spennende å følge med framover

Så deilig å høre at du sier det, jeg syns jeg ligger på etterskudd jeg.. hehe

Er mange som har ordnet undertøy og alt til og med! Kjempe effektive er de, hehe. Skulle forresten også gjerne hatt linken til denne dagboken i signaturen min, noen som vet hvordan jeg får til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å høre at du sier det, jeg syns jeg ligger på etterskudd jeg.. hehe

Er mange som har ordnet undertøy og alt til og med! Kjempe effektive er de, hehe. Skulle forresten også gjerne hatt linken til denne dagboken i signaturen min, noen som vet hvordan jeg får til det?

:velkommen: Dere har absolutt fått ordnet en del. I tillegg til økonomi ville jeg begynt å ta en titt på klær og fotograf for august er så populær bryllups-måned.

Hvis du vil ha dagboka i signaturen kopierer du bare linken til bryllupsdagboksiden og limer den inn i signaturen din. Det gjør du ved å gå inn på navnet ditt på verktøylinja og så endre signatur.

Endret av Honey
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: Dere har absolutt fått ordnet en del. I tillegg til økonomi ville jeg begynt å ta en titt på klær og fotograf for august er så populær bryllups-måned.

Hvis du vil ha dagboka i signaturen kopierer du bare linken til bryllupsdagboksiden og limer den inn i signaturen din. Det gjør du ved å gå inn på navnet ditt på verktøylinja og så endre signatur.

Forsøkte å få den i signaturen nå, men til uten lykke.. Kopierte linken og limte i signaturfeltet. Men kom bare til hovedsiden for KG..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

:vinke:

Er spent på hvordan kjolen din blir :jepp: Må følge med i dagboka di :fnise:

Jeg er kjempe spent selv!! Har jo bilde, men vet aldri før man fortsatt får den... Skummelt, men er veldig spent.. Går liksom litt rundt med sommerfugler i magen hele dagen - særlig når jeg er her inne og titter og skriver litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: i bryllupsdagbok gjengen du og :smilyblomst:

Blir artig og følge med her fremover også. Har så mye jeg føler med på nå at det går litt rundt, hehe... men moro er det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: hit :)

Du har jo fått unna en del vesentlige ting så du er jo godt i gang :nigo: Detaljene kommer litt av seg selv etterhvert virker det som :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :)

Det er veldig gøy - prøver å nyte det nå mens jeg faktisk kan.. Er jo bare en gang i livet man gifter seg og da gjelder det å nyte det og kose seg med det mens man har mulighet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan går det med planleggingen her da? funnet noen kjole forresten? det nærmer seg mer og mer bare et halv år igjen for deg :bryllup: moro!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nå er jeg virkelig på solid brudekjolejakt og ikveld skal det prøves :)

I kveld skal jeg med søstrene mine ut og prøve en tur og i morgen skal jeg med forloveren min. Spennende, spennende.

Må innrømme at jeg er littegranne stresset med kjolen nå. Har ikke funnet den rette for meg og jeg vet det kan ta opptil 5 måneder for en salong med bestillingstid. Den tiden har jeg forsåvidt, men jeg vil ha den i god tid til sommeren, så jeg har tid og anledning for å justere etc.

Gleder meg til å kjøpe slør - forløpig har jeg underskjørt, ballerinasko (tilfelle de "høye" skoene gjør vondt utover og jeg trenger skift), tiara. So far so good :) Er veldig spent på i dag og i morgen - krysser fingrene for at jeg finner den rette kjolen! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Titter innom en liten tur jeg... :strix:

Så utrolig gøy med kjoleprøving da! Gleder meg til å se den. :jepp: Og det ser ut som om du er godt i gang med planleggingen, kjempegøy! Vet akkurat hvordan det er å være stresset ang. kjolen, siden den på en måte er det viktigste i et bryllup. :fnise: Men du finner nok en som er perfekt for deg skal du se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei Belle :)

Jeg håper virkelig jeg finner riktig kjole..! Prøvde i går og i dag - det er utrolig overveldende. Følte hvertfall det i stad da jeg prøvde litt forskjellig. Har holdt av en fra Lillys 2008 kolleksjon, opprinnelig den første kjolen jeg husker å ha sett og også en slik jeg hele tiden har sett for meg. Den koster 2500 kroner og er på salg :) Det gjør absolutt ingenting ;)

Ellers har jeg funnet et par andre jeg også liker, men er veldig usikker på. Den fra Lilly vet jeg er veldig meg, den er rimelig (noe som gjør at jeg føler det bedre å kjøpe kjolen fordi jeg ikke bruker altfor mye penger på den), men den er kun holdt av i en uke + må fikse litt på perlene (da den er brukt i brudeshow). Muligens må den justeres om den er en størrelse for stor.

Så hva steget videre blir vet jeg ikke.. Uff.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Hei Belle :)

Jeg håper virkelig jeg finner riktig kjole..! Prøvde i går og i dag - det er utrolig overveldende. Følte hvertfall det i stad da jeg prøvde litt forskjellig. Har holdt av en fra Lillys 2008 kolleksjon, opprinnelig den første kjolen jeg husker å ha sett og også en slik jeg hele tiden har sett for meg. Den koster 2500 kroner og er på salg :) Det gjør absolutt ingenting ;)

Ellers har jeg funnet et par andre jeg også liker, men er veldig usikker på. Den fra Lilly vet jeg er veldig meg, den er rimelig (noe som gjør at jeg føler det bedre å kjøpe kjolen fordi jeg ikke bruker altfor mye penger på den), men den er kun holdt av i en uke + må fikse litt på perlene (da den er brukt i brudeshow). Muligens må den justeres om den er en størrelse for stor.

Så hva steget videre blir vet jeg ikke.. Uff.. :sukk:

Så gøy med billig kjole! :strix:

Det er vanskelig å velge kjole når du først har et par alternativer, veldig lett å bli usikker og redd for å velge ''feil''. Du har jo litt tid på deg, så jeg ville ha anbefalt deg å lete litt til, til du finner en som visker ut minnet om alle andre du noen gang har prøvd (og dersom Lilly-kjolen gjør det, så go for it!). :fnise: Og ikke ta til takke med en kjole selv om den er billig, da vil du bare angre.

Lykke til videre med kjoleletingen!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg og var litt usikker når det gjalt kjole, var jo så mange jeg prøvde og ble litt små forvirret. Men det er ofte noe med det at en av de kjolen man ofte har prøvd først og falt for er den rette.... jeg tok faktisk den første kjolen jeg prøvde. Har vært og tittet på den flere ganger i ettertid i butikken (får den ikke enda) og jeg er så sikker at den er den rette. Ser for meg den prinsesse dagen med min kjære stående og vente på meg i kirken. kribler i magen ved tanken faktisk.

Så håper du finner ut hva du vil ha av kjole :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet jeg ikke burde "ta til takke" med en billig kjole - for da vil jeg angre ja. Om den ikke kjennes riktig når jeg prøver den. Har funnet en annen Lilly jeg prøvde samme dag - det eneste er at den ikke har slep. Men hvor viktig for meg er det at den har slep igrunn - det må jeg finne ut kjapt, hehe.

Hvordan vil det forresten se ut med en kjole uten slep, men som ikke bare henger rett ned heller om jeg kan si det sånn, og langt slør? Bestilte nemlig slør på Ebay da jeg trodde jeg hadde bestemt meg for kjole, men så ombestemte jeg meg.. Og det er det jo litt vanskelig å returnere, for å si det sånn. Jeg vet at jeg vil ha langt slør uansett kjole (fordi jeg vet hvordan kjoletype jeg ønsker uansett hvilken modell jeg til slutt faller på).

Prøver å få tak i en venninne nå til å bli med å prøve både den på salg og den andre i morgen, så krysser fingrene for at hun blir med :) Hun har også vært med tidligere og sett meg i andre kjoler, så hun har jo litt å sammenligne med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Da er kjole i boks, fotograf til både de offisielle bryllupsbildene og DVD lager fotograf (om jeg kan kalle det det), nesten ferdig med kirkeprogram, meny og masse annet smått. Eneste som gjenstår er drikkevarer, innkjøp av litt småting, hvordan vi skal dekorer bordene og lokalet, blomster, kjøp av dress til han og bruesko til meg.

Ellers ligger vi ganske godt i rute føler jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...