Gå til innhold

home and away.


Gjest TS

Anbefalte innlegg

hei...

erf helt avhengig av og se home and away, men i dag 27.11.08 fikk jeg ikke sett det...!

kan noen være så snill og si meg hva som skjedde???!!

plizz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke du finner dagens på youtube. Jeg hadde en liten greie for en stund siden da jeg så på alle jeg kom over på youtube, men det er en del hull der. Jeg så på i dag og dette skjedde (av det jeg husker):

Belle besøkte Amanda for å høre om hun hadde det bra. Det endte med en krangel da Amanda spurte Belle om hun hadde tilgitt henne, noe som åpenbart ikke var tilfelle.

Amanda og Peter er så forelsket, men kan jo ikke få hverandre (sukk). Det ender med at de kysser.

Det kanskje mest spennende er at Jack var ute med fysioen og Rory (hennes sønn) og spurte Rory ut om fysio-damas ekser. Rory sa han ikke likte han forrige og så ble han helt stille og trakk seg unna. Da Jack fortalte fysioen hva som hadde skjedd, ble hun også helt rar og de måtte plutselig dra. Hun nektet å fortelle Jack hva som var galt og tilslutt sa hun at det hadde skjedd så mange omrokkeringer på sykehuset at Jack kom til å få en ny fysioterapeut.

Tror det var noe med Ash og Martha også, men husker ikke helt i farten. Han påsto at han var separert el.l, men det kom fram at han har en hemmelighet.

Så på med litt halvt øye i dag, så kan ikke huske mer enn dette, men der har du altså litt som har skjedd, tilfelle jeg har rett og dagens episode ikke finnes på youtube...

Du får skaffe deg en videospiller da vet du, eller en sånn PVR-dings, så du slipper å havne i slike kjedelige situasjoner igjen og må episoden gjenfortalt av en kjedelig gjest...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shady Lady
Tror det var noe med Ash og Martha også, men husker ikke helt i farten. Han påsto at han var separert el.l, men det kom fram at han har en hemmelighet.

Det fikk ikkje eg med meg!! :haar: Hmm....

Veldig spent på kva som er hemmeligheten til fysiodama altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...