Gå til innhold

Lurer på et par ting

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Kan man gå på brudesalong å få de til å ta mål av meg når jeg skal sende mål til JKdress? Noe annet sted jeg burde gå?

2. Om kjolen trenger litt mer tilpassing før bryllupet, hvor henvender jeg meg? Og hvor mye koster det, sånn ca?

3. Hvordan vasker man (evt renser) kjolen? Er det med vaskeanvisning derfra?

4. Hvis kjolen ikke er slik som på bildet eller er noe galt. Hva gør man? Er det noe å gjøre eller er pengene tapt?

5. Noen som har bedt om andre farger, overdel og underdel sat sammen fra to forskjellige kjoler, fått f.eks. snøring istedenfor glidelås eller andre forandringer? Hvordan gikk det?

6. Går det ann å få fler bilder av kjolen hvis det kun er bilde av kjolen forfra f.eks.? Før man bestiller noe mener jeg..

7. Kjolene som har overdel og underdel, sitter de sammen eller er de todelt?

8. Jeg har hørt at underskjørt er noe jeg må bestille utenom. Men hvordan vet jeg hva slags underskjørt som passer til den kjolen?

Skal jeg ta med kjolen på en brudesalong etterpå og be om hjelp til å fine et passende underskjørt? Hvor mye koster et underskjørt på en brudesalog, sånn ca?

Tusen takk for alle svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1. Kan man gå på brudesalong å få de til å ta mål av meg når jeg skal sende mål til JKdress? Noe annet sted jeg burde gå?

Man kan henvende seg til skredder for å få tatt mål.

2. Om kjolen trenger litt mer tilpassing før bryllupet, hvor henvender jeg meg? Og hvor mye koster det, sånn ca?

Det kan også skreddere hjelpe deg med. Brudesalonger kan kanskje henvise deg til sin skredder?

3. Hvordan vasker man (evt renser) kjolen? Er det med vaskeanvisning derfra?

Det var ikke med vaskeanvisning på kjolene jeg bestilte derfra

4. Hvis kjolen ikke er slik som på bildet eller er noe galt. Hva gør man? Er det noe å gjøre eller er pengene tapt?

Hvis kjolen ikke er som på bildet, er pengene tapt. Det de kunne hjelpe meg med var 15% rabatt på mitt neste kjøp der. ( Noe jeg synes er dumt, ettersom jeg ikke kommer til å benytte de flere ganger)

5. Noen som har bedt om andre farger, overdel og underdel sat sammen fra to forskjellige kjoler, fått f.eks. snøring istedenfor glidelås eller andre forandringer? Hvordan gikk det?

Jeg ba om noen små endringer. Snøring i stedet for glidelås, og lengre slep. Jeg fikk bekreftet at dette skulle gå i orden, men kjolen kom med glidelås, og mindre slep enn i utgangspunktet. jeg hadde bestilt lengre slep.

6. Går det ann å få fler bilder av kjolen hvis det kun er bilde av kjolen forfra f.eks.? Før man bestiller noe mener jeg.. Det vet jeg ikke, da det aldri var aktuelt for meg.

7. Kjolene som har overdel og underdel, sitter de sammen eller er de todelt?

Kjolene jeg bestilte var hele, men det kunne man se på bildet at de var.

8. Jeg har hørt at underskjørt er noe jeg må bestille utenom. Men hvordan vet jeg hva slags underskjørt som passer til den kjolen?

Skal jeg ta med kjolen på en brudesalong etterpå og be om hjelp til å fine et passende underskjørt? Hvor mye koster et underskjørt på en brudesalog, sånn ca?

Om du velger å bestille derfra, finner de ett skjørt de mener passer. tror skjørtene i salong koster rundt 800-1000.-

Tusen takk for alle svar! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...