Gå til innhold

Sprut på meg, ikke i meg............

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Skytten_*
Skrevet

Inspirert av tråden "Tenner kvinner på menns utløsning", og et par av svarene der, som for eksempel: "Ja ja ja, sier jeg bare!

Her om dagen så tok han meg bakfra, og jeg fikk han til å trekke seg ut å sprute meg på ryggen. Vi har speil på hele veggen vedsiden av senga, DET var et deilig syn"

Nå har det seg sånn at jeg har vært sammen med ei jente i snart et halvt år.

Her forleden oppfordret hun meg til å komme på henne i stedet for i henne, hun tenner på dette, liker å se at jeg kommer og dessuten er det praktisk, særlig etterpå, et håndkle og vips - ikke noe søl. Dessuten liker hun å leke med sæden, sideordnet her men ganske deilig å se på synes også jeg. Hun foretrekker at jeg spruter på magen/ryggen/rumpa eller puppene hennes og det er ikke tilfeldig at jeg skriver "....at jeg spruter". Med det mener jeg at hun vil at jeg runker meg selv, hun stryker gjerne på meg og tar på seg selv samtidig. (tar jeg henne bakfra er det ingen andre muligheter enn at jeg runker selv heller da). Vi har sex 3-4 ganger i uka og jeg tipper at vi avslutter med at jeg spruter på henne 7 av 10 ganger . Dette er nytt for meg. Jeg har vært vant til at jenta tar seg av håndarbeidet med mindre jeg kommer i henne men etter å ha absorbert ønsket om at jeg skal gjøre det selv så er det faktisk ganske pirrende, og litt dominerende også egentlig.

Hvor representativt er dette for jenters syn egentlig?

Svar meg på følgende (dere som gidder):

1) Foretrekker du at gutten/mannen spruter på deg i stedet for i deg?

2) Foretrekker du at han gjør håndarbeidet selv eller vil du helst gjøre det?

3) Hva ønsker kjæresten/mannen din i forhold til dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi pleier som regel å sette på en kondom på slutten, slik at vi unngår søl, og da spruter han "i" meg. Er det ikke tid til kondom spruter han på meg eller på seg selv.

Når vi har sex er det lite håndarbeid som trengs å gjøres for hans del. Kommer han ikke i meg så skal det som regel bare et par raske håndgrep og så er han i mål. Dette tar han som regel selv.

Finger han meg før han selv har kommet, så pleier jeg å runke han samtidig, den eneste ulempen med det er at da blir selve samleiet ganske forkortet...

Tror kjæresten min liker det slik.

Skrevet

Jeg foretrekker at mannen kommer inni meg. Det er best om han støter skikkelig hardt en siste gang, og holder deg så langt inni som mulig og helt i ro for da kjenner jeg pumpinga/pulsen. Det er skikkelig opphissende!

Skrevet

beste jeg vet er inne i meg.

Men pga av andre årsaker (hoppe av vogna..hehe) så spruter han på meg, oppover ryggen, magen... er greit det. men ville heller føle hans varme sæd inne i meg. Det blir jeg kåt av.

Skrevet

Vel, siden jeg ikke kjenner det (bortsett fra på støtene, da) når han kommer i meg, så går det egentlig ut på ett. Liker begge delene, men uten kondom er det greiest når han spruter på meg, for da slipper man mye søl.

Jeg liker å gjøre håndarbeidet, men da blir det som oftest* munnarbeid etterhvert, og da tar jeg spruten i munnen. Ellers er det helt greit at han gjør det selv.

Jeg har ingen anelse, men han får som oftest* velge selv hva han vil, så jeg regner med det er helt greit for ham at ting er som de er. :P

* "som oftest" fordi jeg egentlig ikke er veldig obs på hva vi som oftest gjør, og selv om jeg tror noe "som oftest" skjer, så kan det jo hende sambo har en annen oppfatning. Vi teller jo ikke akkurat.

Skrevet

I meg. Faktisk. For å få det på meg synst jeg er litt ekkelt. Eller at det blir litt søl. Foretrekker absolutt ikke å få det på meg. Selv om det er deilig å se at det går for han. Lettere at han kommer i meg. Så går jeg bare på do etterpå! :)

Jeg vil vel helst gjøre det. Jeg pleier å runke han menst han fingrer meg til det går for meg. Så legger han seg over meg å lar det gå for han inni meg. Sånn som NN skriver.

Han liker det sånn vi gjør det. :)

Skrevet

Kudos til Wind, som later til å være den eneste i tråden som ikke har et æsj-forhold til kroppsvæsker. Aldri i livet om jeg hadde klart å være sammen med en kvinne som synes spermen var ekkel på noe vis.

Skrevet

Foretrekker at han kommer i meg, men har ikke noe i mot at han kommer på meg heller.

Hm... det spørst på hva vi vil egentlig. Varierer fra gang til gang. Men tror jeg foretrekker at han gjør det. Er noe soesielt ved å se han tilfredsstille seg selv.

Kjæresten min har i det siste uttrykt at han vil komme på meg. I munnen min eller på brystene mine. Virker litt rart for meg, men jeg har ikke noe i mot det. Spennende å prøve nye ting.

Skrevet

Jeg pleier å sprute i et shotglass og la jente gurgle det.

Gjest Gjest_angie_*
Skrevet

Jeg liker det også slik som dama di trådstarter, det høres ut som en beskrivelse av meg.

Jeg liker å leke med spermen og smake på den etc, jeg liker å bli nedspermet fordi jeg er litt submissiv og jeg tenner også veldig på å se en mann runke.

I tillegg er det litt mer praktisk å få det på kroppen og tørke av med håndkle enn å ha grøt rennende fra musa lenge etterpå. Det mest praktiske av alt er jo selvsagt å svelge ned hele ladningen, det er vel egentlig min personlige favoritt.

De aller fleste menn jeg har vært med synes dette er helt supert, så det er heller sjeldent noen kommer inni meg. Det er mer for de kjemperomantiske elskovsrundene hvor det kanskje bryter stemningen litt å trekke seg ut for å sperme meg i ansiktet :fnise:

Skrevet

Det kommer litt an på... Med eksen likte jeg godt at han kom inni meg, fordi jeg kjente det når han kom og tente på det. Han var heller ikke så flink til å planlegge når han kom, så det kunne bli litt for hui og hast hvis han skulle trekke seg ut og komme på meg. Med nåværende kjæreste kjenner jeg ikke så godt at han kommer inni meg, og så er han flink til å si fra når han er nær ved å komme og trekke seg ut i tide. Vi tenner på å se den andre kose med seg selv, så hvis vi er kåte men ikke har tid til/orker å ha samleie hender det vi koser istedet (onanerer sammen). Jeg synes det er supersexy når han har den store hånda si rundt kuken sin i et fast grep og drar den opp og ned... Slurp. :-D Han liker best at jeg gjør det, så han kan slappe av og bare nyte det, men han liker også å stå over meg og sprute meg ned, gjerne samtidig som jeg kommer.

Skrevet

1) Jeg foretrekker at han spruter i meg (altså i munnen, rumpa eller vagina).

2) Håndarbeid? På ham altså? Jeg foretrekker stort sett å gjøre sugearbeid fremfor håndarbeid, men har heller ikke noe imot å gjøre håndarbeid, og har heller ikke noe imot at han gjør håndarbeid på seg selv. Men sistnevnte blir litt for passivt for meg, og ikke så veldig interessant.

3) Jeg tror han ønsker omtrent det samme som meg.

Kanskje dama di er redd for å bli gravid?

Skrevet

1: Liker best at han spruter på meg, tenner meg faktisk, også blir det selvfølgelig mindre gris^^

2: Jeg vil helst gjøre det, men vi bytter på det(:

3: Han liker å sprute på meg, og jeg liker å bli spurtet på(:

Gjest Gjest_dr_ag_on_86_*
Skrevet
Jeg foretrekker at mannen kommer inni meg. Det er best om han støter skikkelig hardt en siste gang, og holder deg så langt inni som mulig og helt i ro for da kjenner jeg pumpinga/pulsen. Det er skikkelig opphissende!

Signerer denne:)

men liker også å se han runke, det tenner meg veldig!! ;)

Skrevet

Hehe... du siterte faktisk mitt innlegg, du TS.

Jeg kan jo bare fortsette og svare. Jeg liker begge deler, både inni og utenpå, men hvis jeg måtte velge, så ville jeg valgt inni.

Jeg liker og blir tent av det meste han gjør. Sånn er det bare :)

Skrevet

Litt hips om haps.

Er jeg usikker på om eggløsningen har vært eller ikke, så vil jeg helst ha den utenpå takk :ler: Utover det så er det alt etter humøret.

Skrevet

1) Jeg foretrekker verken det ene eller andre, begge deler er deilig. Noen ganger på meg, andre ganger i meg :D

2) Her er det også delt, jeg liker begge deler. Det er ubeskrivelig opphissende å se en mann ronke, men gud, jeg elsker å gjøre det også :D

3) Han liker å variere han også, hurra :) Men, han liker bedre at jeg ronker han, tror kanskje han føler det er litt for privat, og ukomfortabelt å blottlegge seg slik. Men han blir stadig mer og mer åpen for å gjøre det foran meg :) Tak etter tak.. haha

Skrevet

Tja, både og. Jeg synes det er digg når han spruter i meg, men også at han spruter utover brystene mine eller i munnen min når jeg suger han.

2) Foretrekker du at han gjør håndarbeidet selv eller vil du helst gjøre det? Begge deler. Digg når han er med. Digg å se på at han runker samtidig som jeg suger han f.eks.

3) Hva ønsker kjæresten/mannen din i forhold til dette? Han liker godt en variasjon i dette, tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...