Gjest Gjest_Jente25_* Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Er det nokon her som har fått vannkoppane i voksen alder? Kordan utvikla dei seg? Kordan merka du at du fikk dei? Symptom generelt? Eg har et merkelig "utslett" på kroppen, mest på magen. Og klør mykje. Ser ut som små kvite stikk, der huda rundt er rød. I tillegg er eg gåen og trøtt i kroppen, og kvalm. Trur eeeegentlig ikkje det er vannkoppane, var berre noko som falt meg inn. (Tok to reisevaksiner på mandag - kan vere ein reaksjon på det? I tillegg har eg sete med heimeeksamen og stressa max, så at eg er trøtt og kvalm kan jo kanskje komme av at eg berre er sliten etter det?) Lurer uansett på symptom på vannkoppane
Gjest Eurydike Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Vannkopper ser ut som små vannblemmer i starten, og blir betente etterhvert, samt klør noe aldeles infernalsk. Er det vannkopper, får du også svært høy feber, og er ikke i tvil, for å si det sånn. Hvis du billedgoogler litt, finner du sikkert bilder (prøv varicella som søkeord).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå