Gå til innhold

svigerforeldre....


Snøring

Anbefalte innlegg

Hva gjør man med svigers..

Mange har nok problemer med at svigermor bryr seg alt for mye... Men jeg har motsatt problem... Hun innvolverer seg ikke i bryllupet, spiller veldig kostbar , spør ikke om vi trenger hjelp( og jeg er nok ikke heller den personen som legger meg på kne og spør heller da...), og ikke minst: Hun blir sur når vi forteller om hvordan vi har tenkt å ha det og ikke har spurt hun til råds...

Innviklet?? Gjett om

Det er også en side til... de har allerede klart å ødlegge dåpen til dattera mi, ved å dra tidlig fordi hun(barnet) fikk så mye større gaver fra min familieside.. Dette er hardt. De skal jo være med , men hvordan gjøre det best mulig for alle parter...??

HJELP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest svenskbrud

Strunta i henne!

Be din sambo att tala med henne. Tala om att hon sårar er med sitt beteende.

Låt inte hennes beteende förstöra allt, låt henne hållas och ge henne "utfrysningen", när hon säger något så ryck på axlarna och säg "och?"...

Min svärmor var ungefär på samma sätt för ett par år sedan, vi frös ut henne, kontaktade inte henne om det inte var absolut nödvändigt. Vi talade om för henne varför och att det var upp till svärmor att göra saken bättre.

Kramar och lycka till!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...