Gå til innhold

Brudesko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så det var et innslag om hvilken brudekjole dere har kjøpt. Har kjøpt brudekjole, men syns det er helt håpløst å finne sko til den. Jeg er 178 cm lang og et par cm høyere enn min samboer. Ønsker derfor ikke brudesko med høy hel. Helst kunne jeg tenkt meg helt flate sko, men innsett at jeg kanskje må ha litt hel. Hvordan ser skoene dere har kjøpt ut og hvor har dere kjøpt dem?

Trenger noen ideer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger meg på her! Samme problemet! Er også 178! Gruer meg til å begynne å lete etter sko :klø:

Skrevet

Sukk, de skoene ja... Ser for meg et det blir verre for meg å finne sko enn kjole... :fnise:

Jeg er også litt høyere enn min kjære, og er på jakt etter flate sko. Har funnet noen fine på sheshopping.com, men vet ikke om jeg skal bestille fra utlandet bare for å få meg sko...

Skrevet (endret)

MÅ jo ikke ahndle brudesko da!

Er jo masse fine festsko i butikkene nå. Og flotte sommersko mot sommeren. Dessuten er det kjempelekkert med sølv eller gull sko syns jeg. (ikke fan av hvite satengsko)

Selv kjøpte jeg lyserosa 50 talls sko på ebay til bryllupet :rødme:

De bruker jeg så ofte jeg kan nå etterpå, fordi de er så fine!

Kjedli å ha sko en bare bruker en dag :fnise:

Endret av øyenstikker
Skrevet
MÅ jo ikke ahndle brudesko da!

Er jo masse fine festsko i butikkene nå. Og flotte sommersko mot sommeren. Dessuten er det kjempelekkert med sølv eller gull sko syns jeg. (ikke fan av hvite satengsko)

Selv kjøpte jeg lyserosa 50 talls sko på ebay til bryllupet :rødme:

De bruker jeg så ofte jeg kan nå etterpå, fordi de er så fine!

Kjedli å ha sko en bare bruker en dag :fnise:

Nei, man må ikke ha brudesko... :) Men pene sko/selskapssko/damesko what ever sko er vanskelig å finne med lav hæl :(

Skrevet
Nei, man må ikke ha brudesko... :) Men pene sko/selskapssko/damesko what ever sko er vanskelig å finne med lav hæl :(

Ja, helt enig!!! Helt håløst å finne fine selskspssko med lav hel. Å tro dere meg, jeg har vært mye på utkikk, da jeg ikke liker å gå i sko med høy hel. Mine nesten 180 cm er mer enn høyt nok!!!

Gjest O-Ren Ishii
Skrevet

Jeg klipper inn fra en annen tråd om det samme som jeg har skrevet i:

Jeg må også ha flate sko, og synes ikke det de har av flate brudesko i butikken er noe særlig fint. Så jeg kjøpte ballerinasko på vanlig skobutikk, ikke hvite, men i omtrent samme farge som detaljer på kjolen min. Og best av alt - de kan brukes til vanlig senere., og de er knallgode å gå i :tommelsmil:

Jeg tror de skoene jeg kjøpte finnes i hvit/off-white også. Jeg kjøpte disse.

:)

Skrevet

Jeg kjøpte meg sko på skoringen jeg...300 kr! :fnise:

Det er pumps, de er champagne- og brunfarget med en liten krystall oppå som overraskende nok matcher kjolen min perfekt! (kjøpte skoene før kjolen - er ikke så veldig høy så de måtte med når kjolen skulle legges opp)

Jeg er ikke så veldig fan av hvite satengsko som brukes kun én gang og koster fletta av deg, så jeg valgte det alternativet.:)

Skrevet

Jeg kjøpte også ballerinasko. Litt greit egentlig, for da kunne jeg bruke dem etterpå også, noe som hadde vært litt vanskelig med veldig brudete sko. Dessuten var kjolen min fotsid, så det var vel neppe så veldig mange som fikk sett så godt på skoene.

Mine var offwhite med litt gull i, og passet godt til kjolen som det var bittelitt gull i. Kjøpte dem i en vanlig skobutikk, men det var i juni eller deromkring. Utvalget er kanskje ikke så bra nå om vinteren?

Gjest NoShorty
Skrevet

Jeg er 1,85 meter høy og jeg er da cirka en cm høyere enn min forlovede, og jeg SKAL ha sko med litt hæl... Greit nok, jeg blir høyere enn han da... Men for meg handler det om at jeg skal se bra ut, og det føler jeg at jeg gjør på høye hæler... (det er ikke snakk om mer enn en 4-5 cm, men nok til at jeg "svever" litt over gulvet). Min kjære er helt inneforstått at sånn skal det være, og han synes det er bra for han synes jeg er fin på høye hæler, og han ser at jeg føler meg finere og mer feminin på dem...

Jeg har åppåtil str. 42 i sko så det å finne pene sko til meg kommer til å bli en utfordring!

Klemmm...

Skrevet

Ja, det er utrolig vanskelig å finne pensko i "store" størrelser.. Jeg bruker 41, og sliter virkelig med å finne pensko..

Jeg er ca 10 cm høyere en forloveden så, jeg kan ikke ha hæl enten jeg vil eller ikke..

Skrevet
Ja, helt enig!!! Helt håløst å finne fine selskspssko med lav hel. Å tro dere meg, jeg har vært mye på utkikk, da jeg ikke liker å gå i sko med høy hel. Mine nesten 180 cm er mer enn høyt nok!!!

I hvilken butikk fant du disse skoene?

Skrevet
Jeg klipper inn fra en annen tråd om det samme som jeg har skrevet i:

:)

I hvilken butikk fant du disse skoene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...